Ik wil een nieuwe afstandbediening aanvragen,de oude heeft het begeven,helemaal kapot,doet niks meer,waar kan ik dat doen?
Met vriendeijke Groet
Jan van Beek
Ik wil een nieuwe afstandbediening aanvragen,de oude heeft het begeven,helemaal kapot,doet niks meer,waar kan ik dat doen?
Met vriendeijke Groet
Jan van Beek
Hallo
Als je een reactie plaatst in dit verzameltopic dan zal een moderator je zsm een nieuwe sturen
Dankjewel voor het antwoord
Beste,
Bij deze wil ik ook een nieuwe afstandsbediening met de magenta knop aanvragen. Heb deze al vaak opnieuw moeten koppelen maar het blijft waardeloos.
PS. de chatmedewerker is vandaag vrij? Aangezien ik daar morgen vanaf 8h00 terecht kan?
Mvg
Hallo
Als je een reactie plaatst in dit verzameltopic dan zal een moderator je zsm een nieuwe sturen
Groetjes
Ik ben mijn oude Aria afstandsbediening, van Odido kwijt. Hoe kan ik aan een nieuwe komen?
Hoi
Vervolgens raad ik je aan om een reactie te plaatsen in dit verzameltopic:
Geef gerust ook aan in je bericht of je liever gelijk een nieuwe Mediabox ontvangt. Met de Mediabox kan je bijvoorbeeld genieten van TV apps en een Wifi verbinding. Alles over de Mediabox lees je hier: Nieuw bij Odido TV: Mediabox.
Wat je keuze ook mag zijn, mijn mede-moderatoren en ik maken het heel graag voor je in orde!
Vanwege het verzameltopic voor het bestellen van afstandsbedieningen sluit ik dit topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.