Skip to main content

Als ik wil inloggen op de app van F1 via mijn Odido mediabox lukt het niet.

krijg steeds een foutmelding.

de app al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar helaas.

Hi @Roxyx, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer uitleg kunnen geven? Welke foutmelding krijg je precies en kun je wel inloggen op de app via je mobiel of via de website? Kloppen je inloggegevens? 


Hi @Roxyx, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer uitleg kunnen geven? Welke foutmelding krijg je precies en kun je wel inloggen op de app via je mobiel of via de website? Kloppen je inloggegevens? 

 

Beste Tommie,

inmiddels is de F1 app werkend gelukkig. 
nu alleen de Netflix app nog, die geeft de volgende melding 

de Netflix service is niet bereikbaar. Probeer de Netflix app opnieuw te starten (-114) 

deze melding komt zowel via het app centrum als rechtstreeks via de Netflix knop op de afstandsbediening. 


Hi @Roxyx, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Zou je mij iets meer uitleg kunnen geven? Welke foutmelding krijg je precies en kun je wel inloggen op de app via je mobiel of via de website? Kloppen je inloggegevens? 

Beste Tommie,

inmiddels is de F1 app werkend gelukkig. 
nu alleen de Netflix app nog, die geeft de volgende melding 

de Netflix service is niet bereikbaar. Probeer de Netflix app opnieuw te starten (-114) 

deze melding komt zowel via het app centrum als rechtstreeks via de Netflix knop op de afstandsbediening. 

  •  

Gelukkig werkt de F1 app weer @Roxyx

Dit heb ik gevonden over de Netflix melding: Netflix meldt 'De Netflix-service kan niet worden bereikt. (-114)' | Netflix Helpcentrum. Wellicht staat hier het antwoord. 


Gelukkig werkt de F1 app weer @Roxyx

Dit heb ik gevonden over de Netflix melding: Netflix meldt 'De Netflix-service kan niet worden bereikt. (-114)' | Netflix Helpcentrum. Wellicht staat hier het antwoord. 

ook opgelost. thx


Fijn om te horen @Roxyx, nog een prettige middag! 


Ik heb hetzelfde probleem gehad met de F1-TV app.  Oorzaak bij mij was de Google Chromecast met Android TV, die ik heb. Het verwijderen van dit apparaat uit de tv hielp niet. De oplossing was: Start de Chromecast op de tv en ga naar de F1-TV app. In  profiel instellingen kies 'Bekijk'. Je ziet nu de optie 'AFMELDEN' . Als je je afgemeld hebt kun je vervolgens inloggen op de Odido Android Tv F1 App.


Reageer