Skip to main content

Op beide tv slecht beeld, blokkerig en wazig en af en toe goed.

Heb alle stappen gedaan van stekkers eruit en erin maar het helpt niet.

Hallo @Rien. Monique 

Zijn de tv boxen rechtstreeks aangesloten op het modem of via powerline adapters of een switch en werkt de WiFi en bedraad internet naar behoren?

De mediaconverter kan je ook eens herstarten indien het om glasvezel gaat.


Zijn met draad verbonden. Ik weet niet of ik  die mediaconverter heb herstart. Zal straks is kijken waar dat ding zit als ik thuis ben. 


@Rien. Monique 

Hij is aangesloten op je glasvezelaansluitpunt en daaruit gaat een internetkabel naar de WAN poort van je modem 😉


Die heb ik ook los gehad.

Zie dat er meer mensen last hebben


Hoi @Rien. Monique,

Fijn dat je hier naar oplossingen zoekt, dit valt zeker te repareren! Het viel mij op dat je twee TV Boxen hebt, namelijk een met en een zonder harddiskrecorder. Het signaal van de TV Box met harddiskrecorder ziet er inderdaad niet lekker uit, alleen kan ik de andere TV Box niet vinden.

Kan je testen of het beeld hier wel goed op werkt? Heb je de TV Box met harddiskrecorder direct op het modem aangesloten of via een omweg, bijvoorbeeld via stroomadapters? Ik ben benieuwd hoe de situatie eruit ziet!


De tv boven deed heeft hetzelfde probleem. 

Ik had vanmorgen daar de stekker eruit gehaald om te kijken of het beeld dan beter was beneden.

Ben net thuis dus ga even kijken hoe het beeld nu is.


Maakt niks uit. Stekker zit er boven weer in.


Hi @Rien. Monique, top dat je hiermee bent gaan testen! Ik wilde gelijk weer jouw verbinding onder de loep nemen om dit issue zo snel mogelijk voor je te fixen. Ik zie dat onze monteursservice Guidion al is aangestuurd om dit issue te verhelpen en ik ben super blij om te zien dat jij inmiddels een afspraak hebt ingeschoten. Ik had gehoopt dat je eerder terechtkon, maar momenteel kampt Guidion met een gigantische drukte. Hopelijk kun jij het nieuwe jaar goed inluiden met perfect beeld na afloop van het monteursbezoek. Als jij ook nog andere vragen hebt tot die tijd, laat het dan zeker weten. Ik help je met alle liefde verder! 😁