ik moet iedere morgen mijn android TV box herstarten. hij wil anders geen verbinding maken met het Odido wifi netwerk terwijl mijn Telefoon , tablet, TV en andere apparaten dit wel doen.
Wat zou hier het probleem kunnen zijn.?
ik moet iedere morgen mijn android TV box herstarten. hij wil anders geen verbinding maken met het Odido wifi netwerk terwijl mijn Telefoon , tablet, TV en andere apparaten dit wel doen.
Wat zou hier het probleem kunnen zijn.?
ps als ik upgrade naar 8Gb internet krijg ik een andere Zyxel toch?. Moet ik deze retour sturen als ik weer downgrade?
Hoi
Ik stuur je graag een T-54 modem op, alleen is het mij nu niet duidelijk of je liever upgrade naar 8 Gbit/s en een T-75 modem neemt. Geef gerust aan waar je keuze op valt, ik stuur je met alle liefde alsnog een T-54 modem toe!
Hoi
Ik stuur je graag een T-54 modem op, alleen is het mij nu niet duidelijk of je liever upgrade naar 8 Gbit/s en een T-75 modem neemt. Geef gerust aan waar je keuze op valt, ik stuur je met alle liefde alsnog een T-54 modem toe!
Stuur eerst maar die T-54. ik zal dan in augustus bekijken of ik overstap naar 8Gbit.
Komt voor de bakker
Super bedankt.
Uiteraard help ik je graag verder om ook de snelheid te optimaliseren. Als ik het goed begrijp zijn deze speedtesten niet bekabeld gedaan, klopt dit? Zo ja, wil je dit dan eens proberen en hier een screenshot van delen in dit topic? Alvast super bedankt voor de genomen moeite!
Hoi
Voor Windows: https://assets.odido.nl/x/6470cde47c/handleiding-snelheidsproblemen-windows-10.pdf
Voor macOS: https://assets.odido.nl/x/34d729b6bd/handleiding-snelheidsproblemen-mac-os.pdf
Volg deze exacte stappen en stuur ons de resultaten. Zorg dat je rechtstreeks bent aangesloten op ons modem, zonder tussenapparatuur. We starten dan een onderzoek! Groetjes, Ishana
Hier een afbeelding van de Speedtest via LAN verbinding op poort 1 van de T-54 met tijdstip en bij apparaat kunt je ziet dat deze computer aan de kabel hing
Ps ik nu wel weer iedere morgen het Odido android tv verbindings probleem. Wat met T-56 voorbij was is weer terug met de T-54..ik zal vanavond nog een keer alles modem en Ont uit en weer aan zetten.
Hier een afbeelding van de Speedtest via LAN verbinding op poort 1 van de T-54 met tijdstip en bij apparaat kunt je ziet dat deze computer aan de kabel hing
ik zal vanmiddag hier even een juist screenshot plaatsen
Ik wacht jouw screenshot af. Ik sta klaar om met je mee te kijken!
Ja vanmorgen weer de TV box moeten herstarten. Verder doet alles het prima, alleen die tv box moet ik weer ieder morgen herstarten. Is daar geen nieuwe T-54 firmware voor?.
Het vreemde is dat deze het dus de heledag blijft doen, Blijkbaar gebeurt er s'nachts iets waardoor de TVbox de verbinding met de wifi verliest.
Ik heb vanmorgen ook meer weer de T-56 aangezet zonder aansluiting op het netwerk overigens, Om eens te kijken of die het gewoon blijft doen. (dat zal natuurijk wel) Maar ik wil toch eens kijke wat er gebeurt als ik die aansluit aan de T-54 of werkt dat niet?.
Ik wil dan kijken of de wifi dan wel stabiel blijft zonder helemaal weg te vallen als ik de T-56 achter de T-54 hang.
Deie T-56 heb ik overigens helemaal terug in fabrieks instellingen gezet.
ik heb verder een Eufy deurbel met Home unit, Eufy stofzuigers, die om 4 uur s'nachts gaan stofzuigen (hoor ik overigens niks van) Maar wat wel het enige is wat volgens mij s'nachts iets doet met het netwerk. Alleen weet ik even niet of deze aan de Zyxel hangt of aan mijn fritz!Box verder Ik heb een Somfy Tahoma zigbee,
LIVARNO Zigbee Smart Home Maar dit geeft volgens mij geen problemen omdat dit de heledag allerij actie uitvoerd, zoals lampen aan en uit.
Oh ik ben IPconfig All vergeten
Hi
Ik ben nogmaals gaan kijken en zie dat je Archer verbonden is met een Cat5 of lagere kabel. Hier komt maar 100 Mbit/s doorheen. Wat voor kabel zit er tussen het modem en ONT? Dit moet minimaal een Cat7 zijn. De 2 Gbit/s is daarnaast ook alleen te behalen via de 2.5 Gb poort achterop het modem met minimaal een Cat7 kabel.
Tussen de ONT en het modem zit een bij geleverde CAT6 kabel. jullie leveren er blijkbaar geen Cat7 kabels bij. de cat6 van LAN poort 1 van het T-54 modem deze gaat naar de poort in de laptop ik heb de ipconfig verstuurd naar het mailadres internet.service@odido.nl
ik zal een Cat7 kabel kopen om te zien of dit de snelheid doet verhogen, maar het huidige resultaat is natuurlijk al slecht.
Tv Box lijkt nu goed te werken, Heeft al twee ochtende normaal opgestart zonder dat deze het netwerk vergeet, of de verbinding verlist met de Wifi
Wil je mij laten weten hoe het gaat met een Cat7 kabel
Wil je mij laten weten hoe het gaat met een Cat7 kabel
Een cat 6 kabel is ook een netwerkkabel die geschikt voor een netwerksnelheid van 10 gigabit per seconde (Gb/s) Dus ook dez ezou gewoon een hogere snelheid moeten laten zien.
Cat6 kan tot 1000 Mbit/s, Cat6a kan wel 10 Gb aan
Cat6 kan tot 1000 Mbit/s, Cat6a kan wel 10 Gb aan
Dan zou er toch met Cat6 minimaal 1000 mbit/s doorheen moeten komen? of laten we zeggen 750.
Nou wat ik al vermoede klopt ook de Cat 7 kabels doen helemaal niks meer dan de Cat 6. Jammer beetje zonde.
Geen 2000Mbit niet eens 800Mbit
ik heb weer een ipconfig screenshot en speedtest screen shot naar het service mail adres gestuurd
Kan je de volledige stappen volgen in het document
Speedtest bekabeld - De instructies hiervoor vind je op onze website.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.