Skip to main content

Vanmorgen gebeld over problemen mediabox en modem. Geen internet/tv. Ik ben 2 maanden klant en heb al 2 maanden ellende. Ik moet werkelijk waar overal zelf achteraan gaan en de communicatie is waardeloos!

 

Er zou een storing zijn. Nu staat er hier op de site dat er een stroomstoring is. Hoe dan? Heel wierden is voorzien van stroom en niemand heeft problemen?

 

Er worden ook al 2 maanden metingen verricht. Er kan geen meting worden gedaan. Want hij geeft foutmeldingen aan. Hij geeft ook foute info door over de aansluitingen aan het modem! Na meer dan een maand, meerdere telefoontjes en mailtjes verder. Word er dan eindelijk een monteur ingepland. En wat staat er op de werkbon?, metingen gedaan, verbinding werkt prima. Vandaag weer een meting gehad, 3x raden...... error!

 

Hey @Wackobilly, welkom op onze Community!

De stroomstoring zat in de wijkcentrale. Dat heeft niks te maken met stroom wat naar de huizen gaat. Dit is inmiddels opgelost! Heb je weer diensten? 


Hey @Wackobilly, welkom op onze Community!

De stroomstoring zat in de wijkcentrale. Dat heeft niks te maken met stroom wat naar de huizen gaat. Dit is inmiddels opgelost! Heb je weer diensten? 

 

Inmiddels werkt het weer


Reageer