Skip to main content

Ik heb een Hitatchi Smart TV. Hierop is de Odido app geïnstalleerd. Als ik mijn account wil activeren met klantnummer en pincode zegt hij dat deze niet klopt. Uiteraard kloppen deze wel!!! Op alle smart apparatuur doet dit het wel. Kan iemand mij helpen?

Wat vervelend, heb je gekeken of je klantnummer klopt na de migratie van T-Mobile en Tele2? Het kan zijn dat deze is veranderd waardoor hij je gegevens niet herkend. 

 

Edit: via odido.nl/login kan jij je TV-klantnummer en pincode vinden. 


Hallo @denisdenboer 

In dit topic staat een lijst met apparaten die geschikt zijn voor de Odido tv app.

Omdat daar geen Hitatchi smart tv tussen staat zou je deze ook niet moeten kunnen downloaden..

Misschien heeft dit er iets mee te maken?

Mocht er dan toch iets veranderd zijn, de app kan op 5 apparaten geregistreerd worden en op 3 apparaten kan je de app tegelijk gebruiken.


Dank jullie wel voor de reacties.

 

wat ik Idd dan wel vreemd vind is dat je de app wel op de Hitachi kunt downloaden.

Maar goed, de ingebouwde chromecast doet ook wonderen.


Reageer