Hoi allen,
Ik ben dinsdag 14 september overgestapt op de 1000mbit glasvezel lijn van T-mobile. Sinds de monteur de reciever heeft aangesloten (ja, daar was blijkbaar een monteur voor nodig) slaat de tv om de 4 minuten vast.
Direct met de klantenservice gebeld. Alle resets uitgevoerd zonder resultaat. Na 50x (overdreven ik weet het) hetzelfde riedeltje aan te horen over ethernet over power, harde resets en de specifieke aansluit volgorde van modem en de ethernetkabel in de tv boxen is het ticket dan toch doorgezet naar de technische dienst. 6 dagen wachttijd. Als ik mijn baas zou zeggen dat hij 6 dagen moet wachten op het uitvoeren van een taak slaat hij stijl achterover en drukt hij me een SLA onder de neus die dat moet voorkomen in de toekomst, dat terzijde. T-mobile is duidelijk niet de beste in het leveren van service, waar ik op zich mee kan leven.
6 dagen later, afgelopen maandag, blijkt de uitkomst van het ticket dat er een monteur moet komen. Ik vraag me oprecht af hoe lang ze hebben gedaan over deze oplossing. Storingsmonteur afspraak ‘savonds direct ingeschoten voor dinsdag 21 sept tussen 12 en 14 uur. Dinsdag rond 15:00 toch maar eens gebeld met Guidion, die oprecht een nog slechtere service biedt dan t-mobile, om te vragen of de beste monteur nog zin heeft om langs te komen. Dat had hij niet. Omdat de afspraak zo laat in zijn agenda gezet was had hij gebeld moeten worden voor bevestiging (wat?). Nieuwe afspraak met dezelfde monteur gemaakt voor de woensdag tussen 1700 en 1800 omdat hij toch in mijn woonplaats aanwezig zou zijn, dit alles via de Guidion klantenservice. Woensdagavond 1900 wederom geen monteur gezien. Guidion niet meer bereikbaar dus vanochtend maar T-mobile gebeld (zij horen dit uiteindelijk op te lossen). Wat blijkt; ticket gesloten, storing opgelost en de monteur geeft aan dat ik niet wilde tekenen.
Naast dat ik sta te kijken van het lef dat sommige mensen hebben vraag ik me oprecht af of deze meneer of mevrouw wel geschikt is om met klanten te werken. Een tip aan T-mobile en Guidion zou zijn om het aannamebeleid nog maar eens goed onder de loep te nemen en zich niet te schamen voor de ontslaggolven die volgen. Kan alleen maar beter worden.
De vraag is natuurlijk of er nog dingen zijn die ik kan doen? Mooi verpakt in een klacht omdat de officiele klachtenprocedure van T-mobile nog via brief verloopt, wie de F*CK schrijft er nog een brief in 2021.