Zo maar is weer een bericht plaatsen. Contact begon 9 maanden geleden over een niet naar behoren werkende entone box. Plus klantnummer van vorige eigenaar er in en herhalende opnames er nog in van vorige klant die niet te wissen waren. Eerst contact met pjotr. Niet echt een oplossing alleen maar harde resets op afstand. Daar was ik in tussen wel klaar mee. Intussen na wat maanden met jason aan de praat, zelfde opties. Met als laatste optie overleg voor nieuwe box. Niks meer gehoord. Ben het behoorlijk zat, elke keer weer tijd kwijt aan niks. De box gaat niet fatsoenlijk op pauze en ik kan daarna niet afspelen,spoelen, hij gaat gewoon al spoelend naar live tv. Dus programma gemist. Dus live pauze niet bruikbaar. Harde schijf is niet vol. Volgens technische dienst niks aan de hand dus doei! 28 dagen geleden zou ik binnen 4 werkdagen bericht krijgen omdat het nog steeds niet goed is. Jason zou zijn stinkende best doen om een nieuwe box te regelen. Tot nu toe niks gehoord. 5 dagen geleden weer een bericht gestuurd. Geen reactie. Bij deze mijn laatste ervaring bij tmobile. Ik heb namelijk ook nog nooit zo veel storing met internet gehad als bij jullie. Ik heb nog nooit hiervoor zo veel moeite moeten doen om contact en eventueel een oplossing te krijgen. Als nieuw klant krijg je een 10e hands apparaat met het klantnummer van de overige eigenaar er nog in. Enz. Enz. Top man! Maar mij ben je kwijt als klant. Maakt jullie waarschijnlijk niks uit. Is niet erg hoor. Iedereen in mijn omgeving raad ik jullie af als provider voor thuis. Maar! 1 positief punt. Ben al jaren klant met mobiel heb 4 abo’s bij jullie en dit is altijd naar tevredenheid. Maar thuis internet en tv …. Nooit meer. Nu nog een maandje doorbijten. Kan ik overstappen.
mvg Peter