Het is weer nat geworden daar, valt mij namelijk op dat zodra er regen is gevallen het in de Leidse Rijn fout gaat.
Je zou haast zeggen dat er ergens een kast of kabel onder water komt te staan.
@Doornekamp33
Als dat het geval zou zijn lag alles eruit.
Nee dit is echt een T-Mobile/KPN dingetje. Er is waarschijnlijk onderhoud gepleegd, en is er vergeten het signaal weer terug te zetten naar juiste “route”.
Als ik me goed herinner worden we tijdens onderhoud tijdelijk op een backup route gezet, met als gevolg de storende diensten.
Zodra men klaar is zouden we weer terug gezet moeten worden. Helaas vergeet men dit ALTIJD!.
@Sander @Brian kunnen jullie met spoed dit weer laten rechtzetten. Duurt alweer veel te lang.
Uit ervaring weet ik dat dit een fluitje van een cent is en binnen 2 minuten geregeld is.
Alvast bedankt.
Dank @Bergeend,
Ik ga er direct mee aan de slag. Ik hoop vanmiddag een update te hebben!
Hi @Bergeend,
Ik krijg zojuist bevestiging dat het weer zou moeten werken. Die bevestiging hoor ik het liefst van jouw kant! Kun je het controleren? :)
Hi @Sander ,
Het werkt inderdaad weer.
Thanks voor het regelen.
Als dit incident weer is ontstaan door werkzaamheden, misschien handig om een eindregel op de "werkbon" te zetten ….. 'Signaal weer terugzetten in originele stand'
@Bergeend , Toch het weer, ze wisten niet hoe snel ze weer droog in die bus moesten komen.🤪