Al een hele poos geleden heb ik een reactie geplaatst in het AlgemeneTV Feedback topic.
Omdat ik maar niets van t-mobile hoor maak ik er maar een apart topic van.
Het geluid van de tv uitzending loopt niet synchroon met het beeld.
Dit kwam al voor bij het verder kijken na het pauzeren van live tv, het bekijken van een programma met begin gemist en bij het gaan bekijken van een opname die nog niet is afgerond.
Sinds een paar weken is daar bijgekomen dat ook het geluid van live tv achterloopt.
Echter: het bekijken van een afgeronde opname gaat prima. Mooi synchroon.
Ik heb de Amino Aria x7 box en gebruik de cloud opname functie.
Het geluid wordt afgespeeld op een Sonos Arc. Ik heb deze al losgekoppeld om te kijken hoe het gaat via de speakers van de tv maar dat geeft hetzelfde resultaat.
Toch gekeken of het met de lipsyncfunctie van de tv maar dat helpt niets.
Ik ben sinds eind oktober klant bij t-mobile en ben niet onder de indruk.
Dat er iets misgaat kan ik mij voorstellen maar dat ik na een week of 6 nog steeds geen bruikbare reactie heb gekregen en al helemaal geen reactie van t-mobile zelf stoort mij enorm.
Ik hoop dat er nu wel iets aan wordt gedaan….
Ik Hoor het graag.