Skip to main content

Het beeld schokt op alle zenders. Ik heb inmiddels alle adviezen opgevolgd welke op het forum staan. Het blijft haperen. Verder duurt het vrij lang voordat de tv-box van zender verandert. De stekker uit deTv-box en de internet kabel los werkt niet oplossend, Het glasvezel modem opnieuw opstarten werkt ook niet. Volgens mij ligt het aan de slechte kwaliteit van de media-box. Ik het de Entone met harde schijf. Deze apparatuur is erg verouderd. Zeker t.o.v. de apparatuur van KPN en Ziggo. Ik heb heel veel spijt van het overstappen van Ziggo naar T-mobile.

Hallo @Muijsenberg 

Bij T-mobile kijk je tv via IPTV dus je internetverbinding speelt ook een rol. Kan je toevallig een andere internet kabel proberen?

En heb je deze tip al geprobeerd :

Stroom en UTP even verwijderen van je tv box.

Stroom van de modem ook even ~10 seconden verwijderen.

Modem opstarten en als hij helemaal is opgestart de tv box aansluiten en de internetkabel pas als er een melding verschijnt geen internet verbinding gevonden.

Alles wat u mij als oplossing aandraagt heb ik al meerdere keren uitgeprobeerd. Het beeld blijft schokken.

Hi @Muijsenberg, ik vermoed dat jij last hebt van hetzelfde issue als hier vermeld. Er wordt vandaag een update uitgerold die de problemen hopelijk verhelpt. Excuses voor het ongemak!