Het beeld en geluid van met name NPO1 loopt niet gelijk. Ook opgenomen programma's. Soms lukt het om heen en weer te zappen met RTL4. Niet altijd.
Ook hier last van sinds een paar dagen tijdens het kijken via de App op Samsung TV.
Het beeld en geluid van met name NPO1 loopt niet gelijk. Ook opgenomen programma's. Soms lukt het om heen en weer te zappen met RTL4. Niet altijd.
ik hetzelfde maar grappig/gelukkig genoeg had ik als test programma van npo1 opgenomen en toen
liep het wel gelijk.
Gisteren gebeld met Klantenservice. Het is een bekend probleem (sinds 6 mei j.l.) Er wordt aan gewerkt door de software leverancier. Oplossing schijnt gevonden te zijn maar is nog niet uitgerold…..
Hi allemaal, ontzetend bedankt voor deze meldingen! Onze technische dienst is samen met de oplospartij inderdaad al enige tijd heel druk bezig om dit issue te verhelpen. Het euvel begon met de commerciële zenders, maar lijkt nu te zijn uitgebreid met onder anderen NPO 1. Omdat ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen, zet ik graag nog wat extra voorbeelden door naar mijn collega's zodat dit meegenomen kan worden. Als jullie concrete voorbeelden hebben van programma's op NPO 1 van de afgelopen dagen inclusief de datum en het tijdstip waarop dit issue zich voordeed, dan ontvang ik dat heel graag. Merci voor de genomen moeite en excuses voor het ongemak!
Hi allemaal, ontzetend bedankt voor deze meldingen! Onze technische dienst is samen met de oplospartij inderdaad al enige tijd heel druk bezig om dit issue te verhelpen. Het euvel begon met de commerciële zenders, maar lijkt nu te zijn uitgebreid met onder anderen NPO 1. Omdat ik wil dat dit zo snel mogelijk wordt verholpen, zet ik graag nog wat extra voorbeelden door naar mijn collega's zodat dit meegenomen kan worden. Als jullie concrete voorbeelden hebben van programma's op NPO 1 van de afgelopen dagen inclusief de datum en het tijdstip waarop dit issue zich voordeed, dan ontvang ik dat heel graag. Merci voor de genomen moeite en excuses voor het ongemak!
Gisteren 21-06-2022 07:00 uur Ochtend journaal NPO1
Het is bij mij of sbs 6 of npo 1. het zijn dan alle nederlandse programma’s en de hele tijd.
Wat bij mij wel opviel was dat ik een programma van npo als test had opgenomen en toen liep
geluid en beeld wel gelijk, dit hebben de meeste mensen ook niet gezien de reacties.
sterkte met dit probleem
Hi
Hi allemaal, ik heb heel goed nieuws zo voor het weekend! Mijn collega's hebben aangegeven dat vannacht de eindfix is doorgevoerd voor het niet synchroon lopen van het beeld en geluid. Dit geldt voor alle zenders, dus ik hoor graag of jullie nu probleemvrij zijn. Kunnen jullie dit bij mij aangeven?
Joepie bij mij Klopt npo1 weer. Bedankt
Yay, heel fijn dat je dit kunt bevestigen
dank je wel, als het gehaper van het beeld nou ook eens wegbleef zou ik helemaal gelukkig zijn hahah
Hi
Zojuist heb ik ook gelijk jouw verbinding erbij gepakt en zie ik dat het modem al meer dan 100 dagen onafgebroken aan staat. Zou je eens een powerflip uit kunnen voeren? Dit doe je als volgt en verhelpt in heel veel gevallen de meeste problemen:
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten.
Heeft dit het probleem aangepakt? Zo niet, dan ga ik graag verdere actie voor je ondernemen. Ik wil namelijk dat je volop kunt genieten tijdens het tv-kijken!
Hi allemaal, ik heb heel goed nieuws zo voor het weekend! Mijn collega's hebben aangegeven dat vannacht de eindfix is doorgevoerd voor het niet synchroon lopen van het beeld en geluid. Dit geldt voor alle zenders, dus ik hoor graag of jullie nu probleemvrij zijn. Kunnen jullie dit bij mij aangeven?
Hoi Lisa, sorry voor de late reactie….
Ik kan bevestigen dat het probleem is opgelost!
Groetjes
Hi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.