Skip to main content

Bij storing of uitval van de mediabox entone “amulet” staat het volume op vol na herstart, bovendien is er elke maand wel een herstart nodig van mijn tweede box, omdat ik dan de melding krijg helaas er is iets fout gegaan (synchronisatie?) probeer opnieuw, tevens is het niet meer mogelijk om meerder opnamens te maken op de entone “amulet” na de geweldige upgrade afgelopen Juli 2023 ?? zou aangepakt worden / zijn?? betaal wel voor deze service 

Hi @Willem Wellerd, ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Echter zijn de TV Boxen die je in bezit hebt ietwat verouderd. Ik ruil deze graag om naar onze nieuwe Mediabox! We hebben een informatief topic geschreven over de Mediabox, hier lees je er alles over: 

 

 

Hiermee verlies je dan wel de optie voor fysieke opnames. Wat je dan zou kunnen doen is de optie om Cloud Opnemen te activeren (à € 5 per maand). Hiermee kun je tot 200 uur digitaal opnemen en ben je niet gebonden aan het verouderde systeem van de hdd. Lees op onze website alles over de ins en outs: Cloud Opnemen gebruiken | Odido. Kan je mij laten weten of ik dit voor je kan doen?


Reageer