Tijdens het TV kijken soms midden in een programma wordt regelmatig om de PINcode gevraagd. Profiel staat op 18+ ingesteld dus daar ligt het volgens mij niet aan. Ik draaide de T-Mobile app op een Apple TV 4k. Iemand suggesties?
Hoi
Welkom op de Community!
Volgens mij was hier laatst nog iemand met hetzelfde probleem. Toen was de oplossing om op een ander apparaat de instelling aan te passen, bijvoorbeeld via de mobiele app of de webversie. Langs die weg een nieuw profiel aanmaken zou je ook nog kunnen proberen. Ik hoop dat dit de oplossing is!
Ik heb dus hetzelfde probleem.
En de voorgestelde oplossing die werkt niet.
Waar komt de noodzaak voor een pincode vandaan? Het toevoegen van een pincode heb ik niet om gevraagd.
If it ain’t broken, don’t fix it…
Ik ook nooit ingesteld en kan het er ook niet vanaf halen, omdat er geen opties voor zijn in de app, webbrowser kan ik niet inloggen want blijft hij verwijzen naar de app…. Ik heb geen decoder aub help?
ook wil ik gewoon kunnen inloggen op de webbrowser van mijn iPad zonder doorverwijzing de app is gewoon crab
Hi
Ik heb zojuist je leeftijd een aantal keer veranderd. Zou je kunnen kijken of dit geholpen heeft?
Goedemorgen allen,
Ik heb dus hetzelfde probleem: op sommige zenders wordt om de pincode gevraagd en dat is best irritant. Ik zag nu waarschijnlijk de oplossing: profiel op 18 zetten. Als ik vanmiddag thuis ben ga ik gelijk proberen of ik nu zonder pincode op alle kanalen kan komen. Hopelijk werkt het.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.