Hallo @Bergeend
Heb je de modem en mediaconverter voor een paar minuten van het stroom gehaald?
Haal ook de tv box van te voren van het stroom en haal de internet kabel eruit. Nadat alles is opgestart sluit de tv box weer aan en inter net kabel als erom gevraagd wordt
Hi Waqqas,
Bedankt voor je antwoord. Alleen graag voortaan eerst het hele bericht lezen.
groeten
moderator, kan dit antwoord van groen af, het os namelijk GEEN antwoord!
Ik bedoelde ook een aantal minuten stroomloos houden ipv stekker uit en weer in.
Maar uhm oke een Moderator kan beter even meekijken.
Hi Waqqas,
Het staat er inderdaad niet zo, maar helaas heb ik al zoveel ervaring met deze problematiek, dat ik redelijk deskundig ben op het gebied van nietwerkende verbindingen, dat ik vanmorgen de hele spullenboel zeker 20 min eraf heb gehad.
Toen moest het er weer op omdat ik 2 kinderen heb die moeten leren in de virtuele leerwereld
Kan jij ook niet weten, sorry dan ook voor de wat kortaffe reactie.
groeten,
Bas
PS. Ik ben ook al in gesprek met Sander.
@Waqqas
Om toch zeker te zijn heb ik net ruim 30 minuten de stroom van de mediaconverter en Zyxel gehad, helaas. Geen oplossing. Stb blijft op zwart.
Groeten,
Bas
@Bergeend
Je zei dat je in gesprek was met Sander. Is daar wat naar boven gekomen, een oplossing?
Misschien zou een moderator eens een harde reset van de tv box kunnen uitvoeren op afstand.
@Waqqas
Sander kwam met dezelfde oplossing, en we moesten het melden als het niet werkte.
Ik ben helaas niet de enige met dit probleem.
Ik ben bang dat de boxen naar zijn grootje zijn.
Beide stb die ik teste reageren het zelfde. Nr 3 blijf ik even vanaf. Die heb ik niet asngeraakt en die werkt tenminste nog.
Als ik meer weet laat ik het je weten.
Gr.
Bas
Helaas, hier hetzelfde alles gereset, box geeft aan dat hij netwerk zoekt, gaat dan verder met systeemklok gelijk zetten, de tijd word dan zichtbaar op de box, maar helaas beeld blijft zwart en de box reageert niet meer, je ziet wel dat de afstandsbediening word gebruikt, maar doet helemaal niks
Hi @Bergeend @henkiekoopman, dank voor de melding! We hebben er inmiddels meer ontvangen, ook via Twitter/Facebook en het lijkt om een specifiek gebied te gaan waar dit issue speelt. We zijn het op dit moment verder aan het onderzoeken of het samen hangt met de problemen van gister of dat het een ander issue is dat toevallig op hetzelfde moment speelt. Wordt aan gewerkt!
Thanks , dan weten we ook watEn wachten we rustig maar ongeduldig af
@Brian
Even een "shot in the dark". Ligt het VLAN 300 er soms uit?
Het lijkt namelijk op dat hij nadat er contact is gemaakt met de server er verder helemaal geen verkeer meer over de TV lijn komt. Dus hij ziet de servers wel, maar als er daadwerkelijk geconnecteerd moet worden heeft de stb geen verkeer meer.
Groeten,
Bas
Ik volg dit topic ook even, want hetzelfde probleem hier (3545)
goedenavond, is er een update bekend mbt de storing, nog steeds geen beeld , vanaf gisteren al niet meer. Laat ons ook even wat weten aub.
@Sander , @Brian ,
Ik vind het angstig stil. Graag een update! Klanten willen graag weten wat er speelt, ik niet alleen.
Het weekend staat voor de deur, en met 2 kinderen in huis is er ECHT een probleem als de TV niet werkt.
Streamen is geen oplossing, daar ik of mijn vrouw dan steeds onze telefoon of iPad moeten afstaan. Dus geen optie.
Het duurt te lang!!!
Ik kan helaas geen filmpje invoegen, anders kon ik laten zien wat er gebeurd. Er gaat verkeer of de lijn, TOT het moment dat de stb op zwart gaat en de 3 puntjes moeten verschijnen. Dan stopt de data, en valt terug tot een broadcast signaal van de STB. Ik ga kijken of ik er een sniffer tussen kan zetten om te zien wat hij doet (Al is dat eigenlijk niet mijn werk om te doen)
Maar eerst een update!
Hoi @Bergeend, Sander heeft jouw situatie doorgezet naar de specialisten zodat zij dit verder kunnen oppakken. Het duurt inderdaad lang, maar we zijn er echt mee bezig en een oplossing zal worden geboden. Hoe lastig het ook is, vraag ik je om op ons te wachten. Ik beloof je dat we er alles aan doen!
@Jason ,
Ik heb net contact gehad met Sander.
Ik weet dat jullie er met man en macht aan werken, maar neem van een deskundige op het gebied van calamiteiten aan, dat communicatie je grootste vriend is.
Geen communicatie zorgt voor irritatie en boosheid.
Geef gewoon iedere 2 uur een status update, dan is in ieder geval 80-90% van de mensen tevreden gesteld.
Een boze klant is slechte reclame en een potentiële wegloper.
Succes met het verder uitzoeken van de oorzaak en het oplossen ervan.
Groet,
Bas
Hi all, er is een centraal topic aangemaakt voor deze problemen. Deze vind je hier. Om alle informatie centraal te houden heb ik dit topic gesloten.