Skip to main content

Ik heb de HBO app via de android ontvanger ingesteld. Ivm mogelijke hack heb ik mijn wachtwoord moeten wijzigen. Ik kan via de ontvanger nu niet meer inloggen, hij blijft hangen op het blauwe scherm. Hoe kan ik hier ook mijn wachtwoord aanpassen??

Welkom op onze community! @mlsdv 

Ik kan mij goed voorstellen dat je graag weer toegang krijgt tot jouw HBO app. Ik adviseer je om hiervoor contact op te nemen met HBO zelf. Op deze website, lees je op welke manier je met hen in contact komt: HBO Max | Helpcentrum

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik help graag! 


Ja, leuk, maar die kunnen mij niet helpen met de app in de tv ontvanger, die blijft hangen. Ik moet in die app mijn wachtwoord opnieuw kunnen invoeren en dat gaat dus niet


@mlsdv ah, dat is iets anders dan je wachtwoord aanpassen zoals je aangeeft in je eerste bericht, helder! 

Heb je al geprobeerd om de HBO app te verwijderen en opnieuw te installeren? Ik ben benieuwd of dit werkt, laat je het mij weten?


Ik zou dus niet weten hoe ik dat moet doen. Ik heb die ontvangers nog maar net. 


@mlsdv Ik leg het je graag uit! 

Als je met de afstandsbediening op de app gaat staan en dan de OK-knop lang ingedrukt houdt, verschijnt er rechts een menu. Hier krijg je de optie om de app te verwijderen. 

Je kunt dit ook via de algemene instellingen doen: Instellingen (tandwieltje rechtsboven in) > Apps > Alle apps bekijken  > zoek in de lijst naar de HBO app > klik hierop en de optie verwijderen verschijnt. 

Laat je het mij weten of dit heeft geholpen?


Net weer thuis, maar dat werkt dus niet. 


@mlsdv Werkt het niet om de app te verwijderen of lukt het na verwijderen/opnieuw installeren nog niet met het inloggen?


Oh ècht hè ... even de stekker eruit en weer erin was de oplossing. Dat ik dat niet eerder had bedacht.  🤦🏻‍♀️ Soms ben ik echt een ongelooflijke oen. 

 

Hij doet het weer!


Dat kan gebeuren, haha. Fijn dat het weer werkt, geniet ervan! 


Reageer