Regelmatig komt het voor dat wij niks meer kunnen opnemen.
De schijf laat dan niet zien dat hij vol staat, maar als we het apparaat dan van de stroom halen en weer activeren blijkt de schijf helemaal vol te staan met programma's die we al eens hadden gewist.
Als we er bij zijn is het geen probleem maar als we iets hebben geprogrammeerd en we zijn niet thuis dan wordt het programma niet opgenomen.
Daarbij komt zo nu en voor dat programma's heel lang worden opgenomen. Zo hebben we laatst een film opgenomen van dik 19 uur. U begrijpt wel dat dit niet kan maar het vervelende is dan ook dat de schijf zo maar vol is.
Ligt dit aan het apparaat?
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
De schijf laat dan niet zien dat hij vol staat, maar als we het apparaat dan van de stroom halen en weer activeren blijkt de schijf helemaal vol te staan met programma's die we al eens hadden gewist.
Als we er bij zijn is het geen probleem maar als we iets hebben geprogrammeerd en we zijn niet thuis dan wordt het programma niet opgenomen.
Daarbij komt zo nu en voor dat programma's heel lang worden opgenomen. Zo hebben we laatst een film opgenomen van dik 19 uur. U begrijpt wel dat dit niet kan maar het vervelende is dan ook dat de schijf zo maar vol is.
Ligt dit aan het apparaat?
Ik ben benieuwd naar het antwoord.
Bladzijde 1 / 1
Hai RubenPink,
Vervelend om te lezen dat je dit probleem ervaart. Dit is een issue wat bij ons bekend is, en waar we hard aan werken om op te lossen. Het ligt dus inderdaad aan het apparaat. Ik heb het even nagevraagd, en we verwachten dat we dit tijdens een aankomend groot onderhoud op gaan lossen, maar ik heb hier helaas nog geen exacte datum voor. Ik hoop dat we nog even kunnen rekenen op je geduld!
Vervelend om te lezen dat je dit probleem ervaart. Dit is een issue wat bij ons bekend is, en waar we hard aan werken om op te lossen. Het ligt dus inderdaad aan het apparaat. Ik heb het even nagevraagd, en we verwachten dat we dit tijdens een aankomend groot onderhoud op gaan lossen, maar ik heb hier helaas nog geen exacte datum voor. Ik hoop dat we nog even kunnen rekenen op je geduld!
Hoi RubenPink,
Ik zie dat je ook een bericht via social media hebt gemaakt. Daar heb ik je een antwoord gegeven. Door een fabrieksreset kan ik de TV Box weer zo goed als nieuw maken. Zie ook dit vergelijkbare topic.
Ik zie dat je ook een bericht via social media hebt gemaakt. Daar heb ik je een antwoord gegeven. Door een fabrieksreset kan ik de TV Box weer zo goed als nieuw maken. Zie ook dit vergelijkbare topic.
mijn harde schijf is ook nog steeds vol ondanks dat ik alle opnames heb verwijdert. hoeveel ruimte is er eigenlijk beschikbaar voor opnames? ik had er maar een paar op staan toen ik al de melding kreeg dat de schijf vol was.
Niet erg handig. Cloud opslag zoals bij KPN zou ook een stuk makkelijker zijn .
Niet erg handig. Cloud opslag zoals bij KPN zou ook een stuk makkelijker zijn .
Hoi Hany65, stuur mij een privébericht (klik op mijn naam) met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer. Dan wis ik de schijf compleet. Je bent dan alle opnames kwijt en de box is weer als nieuw! 🙂
mijn harde schijf is ook nog steeds vol ondanks dat ik alle opnames heb verwijdert .ik had er maar een paar op staan toen ik al de melding kreeg dat de schijf vol was.heb alles al gedaan wat ik kon doen maar blijft vol
Hi
- Ga naar Menu > Account > Instellingen > TV Box
- Kies: 'TV Menu herstarten'
Het herstarten kan maximaal twee minuten duren. Tijdens het herstarten zie je drie puntjes bovenin het beeld knipperen. Kun je daarnaast aangeven hoeveel ruimte er bij jou nog beschikbaar als je dit via de onderstaande manier checkt:
- Menu > Account
- Mijn opname > Cloud opnemen
- Onderin de pagina in het balkje zie je:
- Hoeveel verbruikt (Magenta)
- Geplande opnames (Blauw)
- Beschikbaar (Wit)
Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.