Skip to main content
Hallo, Op mijn account staat "Je opzegging is in behandeling" maar ik heb niet opgezegd en ben nog steeds klant. Kan dit gewijzigd worden in mijn account?

Alvast bedankt
Hi @Aquamarijn36L, ik heb meteen even met je meegekeken en ik kan je meteen geruststellen, er staat geen recente opzegging van wat dan ook in het systeem voor je Thuis abonnement! 😉 Dit heeft nog te maken met het terug sturen van de TV Box met opnamefunctie in 2018. Omdat we deze nooit hebben ontvangen blijft dit open staan maar dit heeft verder geen gevolgen en kan je gewoon laten staan.
Kan dit gewijzigd worden in mijn account. Ik wil eventueel nog een box maar kan dit niet toevoegen zolang in behandeling staat

Harddisk recorder gaf aan schijfruimte vol. Alle opnames zijn gewist. Melding bleef. Stroom van het kastje gehaald en opnieuw opgestart. Harddisk recorder doet nu niets meer.

Kunnen jullie helpen ?

 


Hey @Carrie1969,

Ik zie dat je inmiddels contact hebt opgenomen met mijn collega. Dit probleem is vervolgens aangekaart bij onze techneuten. Zij gaan dit oplossen voor je! Zodra we een update ontvangen, brengen we je op de hoogte. Alvast een fijne jaarwisseling gewenst!


Reageer