Mijn harddisk neemt niet meer op, ik krijg steeds de meding dat de schijf vol is. Ik heb deze al helemaal leeg gemaakt, ook de spanning eraf gehaald en via menu, Instellingen, systeeminformatie , herstart zowel de gebruikersinterface als de set tob box geherstart
Bladzijde 1 / 1
Wellicht antwoord in 1 van deze topics:
https://forum.t-mobile.nl/search?q=Harddisk
https://forum.t-mobile.nl/search?q=Harddisk
Zo te zien een bekend probleem.
Het wachten is op een reactie van een helpdeskmedewerker
Het wachten is op een reactie van een helpdeskmedewerker
Hey Jan, daar gaan we meteen naar kijken! Ik zie dat je al een aantal zaken hebt geprobeerd, van welke settopbox maak je gebruik? Als je gebruik maakt van de Amino A540 zou je dan eens willen proberen om de settopbox te herstellen naar de fabrieksinstellingen via het knopje aan de achterkant (boven de HMDI aansluiting)? Maak je gebruik van de Entone 515? Stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres, je geboortedatum en ter controle de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht, dan kan ik de settopbox vanaf hier voor je resetten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.