We komen er nog steeds niet uit.
Ik heb helaas de laatste maanden geregeld last van haperingen/storingen/blokkerig beeld op beide tvkastjes.
Helaas vanaf afgelopen maandag al bezig om fatsoenlijk tv te krijgen. Om de 5/10/15 seconden staat ons beeld stil en dan niet eventjes maar een hele poos. Alle stappen zijn al reeds gevolgd 2 avonden lang en gisteravond werden we er zo gek van dat we maar eens gebeld hebben met de klantenservice.
De dame aan de telefoon heeft voor ons alles geprobeerd maar kwam er helaas ook niet uit. Ze ging het probleem doorzetten naar de technische dienst. Helaas zijn we alweer 24 uur verder en we hebben nog niks vernomen van de TD en we hebben nog steeds geen fatsoenlijk beeld gehad vanavond.
We zijn erg benieuwd hoelang dit gaat duren voordat er een oplossing gevonden is of dat we überhaupt vanuit de TD iets horen. Vooral in de Coronatijd snappen jullie misschien ook dat de tv nu wel iets is waar veel mensen op terug vallen nu. We betalen natuurlijk ook niet voor niets abonnementsgeld voor jullie service. Maar ondertussen al een aantal avonden geen TV.