Wat voor oplossing is hiervoor?
Vervelend dat je last hebt van korte interrupties. Hoe vaak komt dit voor en op welke momenten? Ik ben erg benieuwd naar je reactie.
Wij kijken niet zo heel veel TV, maar als we kijken is het meestal 's avonds.
Of het dan vaak omstreeks een zelfde tijdstip voorkomt durf ik zo niet te zeggen.
1. Koppel de netwerkkabel en stroomkabel los van de TV Box.
2. Voer vervolgens een powerflip uit van het modem (20 seconden van de stroom).
3. Als het modem is opgestart sluit je de TV Box weer aan op de stroom.
4. Wanneer de TV Box de melding geeft: ‘Ethernet not detected, Please connect ethernet cable’ kan je ook de netwerkkabel weer aansluiten.
Het komt nog steeds met een zekere regelmaat voor. Soms een enkele keer op een avond, dan weer een paar keer achter elkaar.
Als het probleem met de Box meeverhuisd, ligt het aan je Box. Maar als het probleem op die plek blijft en op de andere Box verder gaat, ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de bekabeling. We kunnen dan gelijk over op actie!
- 2e tv-box een paar dagen uitgeschakeld ==> 1 tv-box die signaal nodig heeft;
- de beide boxen omgewisseld;
- andere (tijdelijke) kabel cat5 neergelegd;
- ook met de tijdelijk kabel de boxen verwisseld;
- ....
Maandag uitval televisie, dinsdag uitval televisie, vandaag al twee keer uitval televisie. Op de laptop kan ik wel ook wel live kijken dus aan internet ligt het niet.
Ook links naar T-Mobile sites uit dit forum werken niet.
Weer een fabrieksreset ?
Of onderzoeken jullie nou eens de oorzaak..je ziet toch dat dit al jaren speelt ...
Kan er nu een algemene storing online worden gezet? Drie keer uitval op een dag...
Signaal is terug. Programma afgelopen.. misschien 3 minuten van gezien.
Goedemorgen
Dat is vervelend, maar het is niet de bedoeling om dit op meerdere plekken te posten. Je hebt al een topic. Laten we daar kijken of we tot de oorzaak van het probleem kunnen komen en het probleem op kunnen lossen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.