Sinds een aantal dagen hebben we na 18.00 uur vele storingen bij het tv kijken, het beeld stopt om de haverklap waardoor een programma van 30 minuten nu bijna 1 uur duurt. Contact gehad met klantenservice, alle stappen doorlopen die geadviseerd worden, reset, stroom eraf enz enz. Dit helpt dus voor geen meter. Het probleem doet zich voor in geheel West-Brabant. Het probleem ligt bij T-Mobile en het is aan hun om dit zo snel mogelijk op te lossen. Mocht dit niet gebeuren, overweeg ik om andere stappen te ondernemen, ik betaal tenslotte voor een goede internet en tv verbinding maar krijg die niet.
wij hebben dit probleem ook. wij kijken via Apple TV met de app. alle zenders stoppen na een paar minuten met ‘fout opgetreden’. daarna gaat het vaak lang(er) goed.
NPO 1 en alleen die zender is een drama gisteren en vandaag: haperingen, geluid loopt ver voor.
op andere zenders geen problemen zoals dit laatste. wel dus regelmatig: fout opgetreden.
Netflix: geen probleem
Prime: geen probleem
Disney+: geen probleem
regio Haarlemmermeer.
Wij hebben het probleem op alle zenders die wij kijken, geen betaalzenders.
Hi
- Het model en serienummer van de AppleTV
- Welke versie van de app gebruik je?
- Om welke televisie (merk/model) gaat het?
Alvast bedankt!
Zie hier. Dit probleem speelt nu al een week in een groot deel van het 4700 postcode gebied
Zie hier. Dit probleem speelt nu al een week in een groot deel van het 4700 postcode gebied
lijkt veel op het probleem dat ik ook ervaar, maar ik zit in 2152PA (Nieuw-Vennep).
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.