Skip to main content
Beantwoord

haperende knoppen afstandbediening mediabox

Ik heb in oktober 2024 twee nieuwe mediaboxen gekregen en nu vertoont een van de afstandbediening problemen.  Sommige knoppen kunnen niet meer soepel ingedrukt worden. Het lijkt wel of er een onder de knop een soort van weerstand opgebouwd wordt welke met kracht wel doorgedrukt kan worden en dan doen ze het wel weer even maar na een tijdje speelt hetzelfde weer.

De cursorring/navigatiemenu vertoont hetzelfde probleem maar dan alleen aan de linkerzijde. 

Volgens mij kan de remote niet makkelijk losgehaald worden en ook, gezien de andere topics, is het vervangen van de remote de simpelste oplossing. 

Ik hoor graag van u hoe verder

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Ronnievdz, je afstandsbediening moet natuurlijk goed werken.

Ik stuur je graag een nieuwe op. Zou je jouw profiel alleen willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en je een nieuw exemplaar opsturen. Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13831 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

Hey ​@Ronnievdz, je afstandsbediening moet natuurlijk goed werken.

Ik stuur je graag een nieuwe op. Zou je jouw profiel alleen willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik je abonnement omhoog halen en je een nieuw exemplaar opsturen. Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 8 april 2025

Hoi Tommie

E.e.a. is aangepast in mijn profiel.

Groeten

Ronnie 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13831 reacties
  • 9 april 2025

Super bedankt ​@Ronnievdz, ik heb je direct een nieuwe opgestuurd! Deze wordt spoedig door de brievenbus bezorgd. Alvast veel kijkplezier. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen