Haperende beelden en andere problemen

  • 29 May 2024
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Sinds eind januari overgestapt naar Odido. Tot op heden niet echt tevreden. Het begon met problemen tijdens de aansluiting. Er zijn meerdere mensen over de vloer geweest… 
Toen eea werkte kwam ik erachter dat de afstandsbediening het maar voor de helft deed. Dit bleek een bekend probleem te zijn en is (naar mijn weten) nog steeds niet opgelost!? Tussen die tijd en nu hebben wij regelmatig te maken met vastlopende beelden op tv en dat het tv kastje niet helemaal goed functioneert.

Tot slot heb ik wat problemen met de wifi, maar waar het precies aan ligt weet ik nog niet. Ik heb een Orbi router achter de Odido router hangen. Bij KPN geen problemen, bij Odido begint het de spuigaten uit te lopen!

Wat te doen?

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hi @DimitriP, welkom op onze Community!

Haperingen ontstaan vaak als je de Mediabox verbonden hebt met wifi in plaats van bekabeld. Nu helpt eigen apparatuur ook vaak niet altijd goed mee en kan voor een verstoring zorgen. Zou je de Mediabox eens bekabeld willen aansluiten en je eigen router willen loskoppelen om te kijken of je dan nog steeds haperingen of wifi issues hebt? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @DimitriP, welkom op onze Community!

Haperingen ontstaan vaak als je de Mediabox verbonden hebt met wifi in plaats van bekabeld. Nu helpt eigen apparatuur ook vaak niet altijd goed mee en kan voor een verstoring zorgen. Zou je de Mediabox eens bekabeld willen aansluiten en je eigen router willen loskoppelen om te kijken of je dan nog steeds haperingen of wifi issues hebt? 

Reageer