Skip to main content

haperend schokkerig beeld geluid valt weg


Hallo, sinds gister odido tv maar na een paar minuten kijken begint het beeld te schokken (alsof je vooruit spoelt zeg maar) en dan iets later valt ook het geluid weg. Ik kijk via de app op een LG webOs TV UJ63V die bedraad op een router is aangesloten. Ik heb de app ook op een android tablet geprobeerd en dan werkt het prima. Dus iemand een idee waar het aan ligt? De link is een filmpje hoe het eruit ziet.

https://we.tl/t-tSbb7HT0on

Heb na lang zoeken in het ondertiteling menu een instelling voor video kwaliteit gevonden . Die staat standaard  op automatisch en als ik die op de hoogste instelling zet veranderd er niks beeld blijft schokken en als je een keer van zender wisselt staat de videokwaliteit weer op automatisch. 

https://we.tl/t-DO8RTMvMcN


Hi @perry2, bedankt voor het controleren. 

Zou je mij 3 voorbeelden kunnen geven wanneer dit gebeurt? Graag de volgende informatie opschrijven. Dan kan ik het voor je doorzetten!

  • Op welke zender?
  • Op welk programma?
  • Datum en tijdstip van het moment dat het beeld schokkerig is?

Rtl4 wie de boer niet kent 13.51

Rtl 5 Tommy teleshopping 13.52

Veronica Star vs de kracht van het kwaad 13.53 

Vind het beetje vreemde vraag dit want ik had al eerder verteld op welke zenders dit gebeurt en het is dus altijd. maar goed bij deze dus ....


Bedankt @perry2, ik heb het doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen het gaan onderzoeken voor je. Hopelijk hebben we snel een antwoord! 


We zijn nu twee weken verder en nog niks gehoord, dus "snel iets horen" gaat hem al niet meer worden. Maar wat denk je? Wanneer hoor ik iets? Of is het niet op te lossen en is het handiger om bij een andere provider te kijken?


Het ticket is gesloten omdat ze nog wat vragen voor je hebben @perry2, kan je de volgende informatie aanleveren?

  1. Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV?
  2. Wat is de software versie?: 
  3. Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over): 

 

 


1 het besturingssysteem van de tv is:

LG webOS TV UJ630V

2  de Software versie is 06.10.50

3 versie tv app is : 20.394

https://we.tl/t-xqrUkz8StP

De link is een foto met alle apparaat gegevens zoals aangegeven in de odido app.

Hopelijk krijg ik nu iets sneller antwoord van jullie en niet als ik na twee weken zelf maar eens vraag hoe het er voor staat dat jullie dan ineens meer gegevens nodig hebben. Dat hadden jullie ook zelf eerder kunnen vragen.


Bedankt @perry2, ik heb opnieuw een ticket ingeschoten! 


En we zijn weer 2 weken verder en wederom niks gehoord terwijl ik een email kreeg met referentie nr 72588457 waarin staat dat ik binnen 3 werkdagen antwoord zou krijgen . Maar helaas echt heel slecht hoor. En het probleem is uiteraard nog niet weg. 


Onze technische dienst ziet geen fouten @perry2, zij krijgen een goede stream na het onderzoeken. Als het nogmaals voortkomt kan je dan de datum, tijdstip, zender en programma doorsturen? Dan moet ik een nieuw ticket aanmaken. 


" nogmaals voorkomt" het is nog niet weggeweest! sommige zenders doen het altijd goed en sommige doen het nooit goed dus ja kan wel weer zenders en tijden door gaan geven maar geloof niet dat het nog gaat helpen. Netflix en viaplay werken perfect alleen odido niet dus lijkt me toch echt dat het iets bij jullie is. En waarom krijg ik wederom alleen weer antwoord als ik zelf na weken weer een bericht stuur en niet zoals jullie beloven na 3 werkdagen. Of te wel slechte service en slechte beeldkwaliteit tijd om eens verder te gaan kijken naar een andere provider.


Omdat onze technische dienst de Mediabox heeft uitgelezen en hier geen fouten op gezien heeft met de vorige aangeleverde informatie van zenders, dag, tijd en programma @perry2. Alleen met nieuwe specifieke voorbeelden kan ik het ticket opnieuw inschieten. 


Reageer