Skip to main content
Beantwoord

Haperend geluid op RTL7

• 20 januari 2018
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Ik heb sinds 2 weken nu het thuis pakket. Alles werkt naar behoren, echter alleen op RTL7 heb ik last van haperend geluid. Hebben jullie daar ook last van?

Firmware: 2.9.19.1_build3-etv-vma-glop

Ik hoop op jullie reacties!

Beste antwoord door Brian

Hi JW, dat is gek! Ervaar je dat op dit moment nog steeds? Zo ja zou je mij dan van wat meer informatie kunnen voorzien? Heb je de TV Box rechtstreeks op de TV aangesloten of met bijvoorbeeld een versterker? En heb je al geprobeerd om de TV Box een keer een reset te geven? Dit kan je doen door de stroom- en internetkabel af te koppelen en sluit dan eerst de stroomkabel weer aan en daarna de internetkabel. Ik hoor het graag!
Bekijk origineel

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 24 januari 2018
Hi JW, dat is gek! Ervaar je dat op dit moment nog steeds? Zo ja zou je mij dan van wat meer informatie kunnen voorzien? Heb je de TV Box rechtstreeks op de TV aangesloten of met bijvoorbeeld een versterker? En heb je al geprobeerd om de TV Box een keer een reset te geven? Dit kan je doen door de stroom- en internetkabel af te koppelen en sluit dan eerst de stroomkabel weer aan en daarna de internetkabel. Ik hoor het graag!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen