Skip to main content

Hallo,

Sinds korte tijd heb ik haperend beeld op de televisie in Venlo (5916). Meerdere mensen hier last van in het land? 

Modem en tv-box al een keer gereset, zonder gewenst resultaat.

Gr. Edwin

Hoi @EdwinvanBoven, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik zie in de meting inderdaad wat foutmeldingen. Ervaar je ook issues met Internet of Wifi? Groetjes, Ishana


Hoi @EdwinvanBoven, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik zie in de meting inderdaad wat foutmeldingen. Ervaar je ook issues met Internet of Wifi? Groetjes, Ishana

Hi Ishana,

Ja klopt. Bedankt voor je reactie. Sinds gisteren gooit hij ook wat vaker de wifi eruit inderdaad.

Gr. Edwin


Goedemorgen @EdwinvanBoven, op dit moment kan ik het signaal niet uitlezen, maar zie ik wel dat de TV Box online geweest is. Kan het kloppen dat je de TV Box vandaag nog niet aan hebt gehad? Ik zie verder geen enkele afwijking in de lijnmeting maar zie dat wel terug in die van Ishana. Wat me overigens wel opvalt, is dat de stabiliteit over het algemeen erg magertjes is de afgelopen 10 dagen. Ik voer een kleine aanpassing uit en wil vragen om het modem straks eens te rebooten, dit zal helpen en de tijdelijke foutjes uit de verbinding halen. Laat me vanavond weten hoe het gegaan is! 


Hoi @EdwinvanBoven, goed om te weten! Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed! 😊 Groetjes, Ishana


@EdwinvanBoven en @Ishana van Odido In alle ijver en ons enthousiasme zijn we beide aan het werk gegaan voor je! Ishana heeft de monteur aangestuurd zodat het algehele probleem verholpen wordt, mijn reprovisie aanpassing zou het tv-gedeelte moeten dekken. Lukt dat laatste toch niet met de reprovisie, dan zal de monteur ook dat fixen! 😊


Goedemorgen @EdwinvanBoven, op dit moment kan ik het signaal niet uitlezen, maar zie ik wel dat de TV Box online geweest is. Kan het kloppen dat je de TV Box vandaag nog niet aan hebt gehad? Ik zie verder geen enkele afwijking in de lijnmeting maar zie dat wel terug in die van Ishana. Wat me overigens wel opvalt, is dat de stabiliteit over het algemeen erg magertjes is de afgelopen 10 dagen. Ik voer een kleine aanpassing uit en wil vragen om het modem straks eens te rebooten, dit zal helpen en de tijdelijke foutjes uit de verbinding halen. Laat me vanavond weten hoe het gegaan is! 

Hoi @Jason van Odido, tv box stond inderdaad nog niet aan. 

Ik heb het modem gereboot, maar het beeld blijft nog steeds haperen. 

Gr. Edwin


Hoi @EdwinvanBoven, goed om te weten! Ik heb meteen een monteur voor je aangestuurd. Binnen vijftien minuten krijg je een e-mail en sms van ons, hiermee kan je de afspraak inplannen. Als je dan thuis bent op de geplande datum en tijdstip, komt het helemaal goed! 😊 Groetjes, Ishana

Bedankt @Ishana van Odido, 8 november komt de monteur langs! 


@EdwinvanBoven en @Ishana van Odido In alle ijver en ons enthousiasme zijn we beide aan het werk gegaan voor je! Ishana heeft de monteur aangestuurd zodat het algehele probleem verholpen wordt, mijn reprovisie aanpassing zou het tv-gedeelte moeten dekken. Lukt dat laatste toch niet met de reprovisie, dan zal de monteur ook dat fixen! 😊

@Jason van Odido , geen probleem. Beter dubbel, dan niet. Bedank Odido👍🏻


Reageer