Skip to main content

Al meerdere dagen last van haperend beeld. We herstarten de tv-box zoals aangegeven. 
Dan lijkt het weg. Of iig bij een aantal zenders. Maar daarna toch weer de pauzes in beeld en geluid. 
is bij alle zenders. 
Ook bij zappen naar andere zenders duurt het lang voor beeld en geluid gegeven wordt. 
we zijn nog maar kort bij glasvezel, maar zijn dus erg teleurgesteld!!

Ben je toevallig gehuisvest in regio zuid/west brabant? Daar is namelijk sinds vrijdag de 18e elke avond tussen 18:00 en 00:00 een grote netwerk storing/overbelasting plaatst waardoor zowel het internet als de TV hapert. (beeld loopt vast, etc. de symptonen die jij omschrijft)

Zie de volgende thread


Mocht je in die regio wonen, dan heb je namelijk hoogstwaarschijnlijk van dezelfde storing last.


Hi @Mvanas, welkom op onze Community!

Er lijkt inderdaad iets te spelen in jouw gebied. We zijn op dit moment dit nog druk aan het onderzoeken. Ik heb je meegenomen in het onderzoek. Zodra we hier meer over weten zullen we dit laten weten in het hoofd topic! 

 

 


Oosterhout idem


@SylvianU Goed dat je dit laat weten! Ervaar je dit alleen om de vrijdag tussen 18:00 - 00:00 of is dit constant? Mocht dit het geval zijn, laat het mij dan weten, zodat ik gelijk met je mee kan kijken! 


Reageer