Skip to main content

Toen we vanavond de tv aanzetten (18;40) bleef weer voortdurende het beeld en het geluid haperingen vertonen.

Ik heb het hele lijstje op de website van mogelijke oplossingen afgewerkt maar het helpt niet.

Dit gebeurt wel vaker. Er blijft dan ook op de omvormer in de meterkast een lampje knipperen en op de route knippert ook het lampje internet.

 

Hoi @JosHagens, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Zou je een aantal vragen willen beantwoorden? Dan kan ik het met zoveel mogelijke informatie doorzetten naar onze techneuten. Zij zullen hun best doen om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Alvast bedankt.

  1. Op welke zender doet dit probleem zich voor?:
  2. Datum en tijdstip van het moment dat dit speelde:
  3. Gebeurt dit alleen bij live tv kijken, terugkijken of allebei?:
  4. Ben je met Wifi verbonden of bekabeld?:
  5. Op welk apparaat ervaar je het issue?:
  6. Wanneer je meerdere apparaten hebt, speelt het op één apparaat of beide?:
  7. Wat is de firmware versie (Mediabox) of software versie (app):
  8.  Heb je extern audio apparatuur (zoals een soundbar):
  9. Staat Dolby aan in de audio instellingen?:

  1. Op alle zenders
  2. 04-02 vanaf 18.40 uur de hele avond
  3. We hebben alleen live tv gekeken.
  4. bekabeld
  5. Samsung tv
  6. op de computer hebben we er geen last van
  7. Een aantal weken gelden is er bij het aanzetten van de tv een hardware-upodate op de afstandsbediening gekomen. Ik weet niet hoe ik in de mediabox kan zien welke firmware-versie er is… en kan dus ook niet updaten.
  8. Er is geen audio-apparatuiur aan de tv aangesloten
  9. Er staat geen Dolby aan.

Aanvullend bij bovenstaande. Ik heb geen Mediabox maar een 4K tv-box 1.GEN type SE1800TFAS


Het is vandaag weer helemaal mis. Om 17.45 uur zetten we de tv aan en alle zenders hetzelfde verhaal: haperingen in beeld en geluid.

Ik krijg er nu toch echt een sik van met Odido...


Het is nu 22.40 en weer een hele avond met alleen maar haperingen op elke zender en zlefs ook op een radiokanaal.

Er moet nu snel iets aan gedaan wo54den, anders houdt het voor ons op met Odido!!!


Hoi @JosHagens, bedankt voor je uitgebreide beschrijving, dit helpt ons heel erg om dit probleem specifiek voor je op te sporen! Ik heb alle bevindingen voor je gebundeld en doorgezet naar de technische dienst. Zij gaan de Mediabox volledig onder de loep nemen en ik hoop dat ze snel voor je de speld in de hooiberg weten te vinden.

Hier gaan wij voor je induiken, ik verwacht dat je snel weer zorgeloos kan genieten van de Mediabox!


Reageer