Skip to main content
Ik heb sinds 9 Juli T mobile thuis.

Vanaf het begin heb ik al last van digitale storing op tv , het blokt of blijft soms helemaal hangen.

de ene keer meer dan de andere , soms zie je de persoon in beeld niet eens meer.

Er is door T mobile al een check gedaan op de lijn, er is een nieuwe modem geplaatst.

effect heeft het niet gehad, het is eerder slechter geworden !

Ik heb drie tv boxen , een met opname , bij alle drie heb ik storing.

Internet werkt goed.

Al twee keer contact gehad met de klantenservice , er zou een oplossing voor worden gezocht.!!!!!

echter 10 dg later nog niets gehoord.?????????????!!!!!!!!!!!!!!

Zijn er meerdere soorten modems en tv boxen in gebruik bij T mobile?

ik heb namelijk op deze glasvezel aansluiting, eerst Telfort gehad ,oud type met analoog signaal en daarna het nieuwe volledig digitaal zeer goed beeld !!!!!!!!!!!!!

Je zou toch verwachten dat er een oplossing zou moeten worden geregeld.

Het laatste antwoord wat ik kreeg was dat het probleem misschien bij KPN lag ?

Heeft iemand hier ervaring mee?

Kan iemand mij uitleggen wat het nut is van dit forum. Men wil graag helpen met oplossen van probleem. Komen met de zelfde oplossing die een andere moderator geeft, lezen dus niet wat er gedaan is. En daarna is het stil. Als er probleem is met bandbreedte voor tv netwerk meld het dan gewoon. Ik maak mijn contract af en daarna weer naar een andere provider. Vanaf dag één problemen. Er word maar wat geroepen.  Dit begon al met website mobile en de koppeling tussen het thuis werk. Daarna nummer weergave. En nu dit weer . Als ik een vrij brief krijg om over te stappen. Doe ik dat en zal dit forum met rust laten.   


Hey @Bartpiek,

Excuses voor het verlate antwoord, momenteel zijn we erg gewild, waardoor het iets langer kan duren voordat je een antwoord hebt gekregen.

Ik heb zojuist een monteursverzoek ingediend om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Binnen enkele ogenblikken ontvang je een sms’je waarmee je een afspraak kunt inplannen. Onze monteur gaat vervolgens onderzoeken waardoor het blokkerig beeld wordt veroorzaakt en er alles aan doen om dit voor je op te lossen. Hulp is aanstaande!


Beste T-Mobile,

Dit Topic staat als beantwoord maar volgens mij bestaat het probleem nog steeds. Ik heb dezelfde problemen als hier beschreven. Al maanden last van blokken in mijn beeld en soms enkele seconden vast hangen. Voor de record ik ben zelf werkzaam als netwerk specialist en geloof me als ik zeg dat het niet aan mijn kabels o.i.d. ligt. Dit is echt een probleem in jullie glasvezel netwerk. Graag hoor ik wanneer jullie dit probleem op gaan lossen. Het is onacceptabel dat dit al maanden speelt. Ik ben al sinds het Vodafone tijdperk klant en dit zou ik graag zo houden.

Groeten,


@Tim1234 Goedemorgen en beste wensen, hopelijk heb je een prachtige jaarwisseling gehad! Wat gaaf dat je zelf netwerk specialist bent, dan kun je inderdaad al een hoop zelf concluderen met jouw expertise. :smile: Sinds 11 december jongstleden is de issue met blokkerig/stroperig beeld op de Glasvezelverbinding bij ons in onderzoek. Klanten aangesloten op Fiber kunnen mogelijk problemen ervaren met diverse kanalen. Het gaat om de TV Boxen Entone Kamai 510 en Amulet 515. Dit probleem is in onderzoek bij het TV Team. Op 19 december is een rollback van de firmware geweest, maar deze heeft nog niet het gewenste resultaat gebracht. Onderzoek met alle betrokken partijen gaat verder naar de oorzaak. Het spijt me oprecht dat we dit tot op heden nog niet hebben opgelost. Tot de tijd dat dit item van van de lijst is, kan ik behoudens een factory reset, weinig voor je doen.


Reageer