Beantwoord
Haperend beeld/ blokkerig beeld op tv , soms loopt het vast
Ik heb sinds 9 Juli T mobile thuis.
Vanaf het begin heb ik al last van digitale storing op tv , het blokt of blijft soms helemaal hangen.
de ene keer meer dan de andere , soms zie je de persoon in beeld niet eens meer.
Er is door T mobile al een check gedaan op de lijn, er is een nieuwe modem geplaatst.
effect heeft het niet gehad, het is eerder slechter geworden !
Ik heb drie tv boxen , een met opname , bij alle drie heb ik storing.
Internet werkt goed.
Al twee keer contact gehad met de klantenservice , er zou een oplossing voor worden gezocht.!!!!!
echter 10 dg later nog niets gehoord.?????????????!!!!!!!!!!!!!!
Zijn er meerdere soorten modems en tv boxen in gebruik bij T mobile?
ik heb namelijk op deze glasvezel aansluiting, eerst Telfort gehad ,oud type met analoog signaal en daarna het nieuwe volledig digitaal zeer goed beeld !!!!!!!!!!!!!
Je zou toch verwachten dat er een oplossing zou moeten worden geregeld.
Het laatste antwoord wat ik kreeg was dat het probleem misschien bij KPN lag ?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Vanaf het begin heb ik al last van digitale storing op tv , het blokt of blijft soms helemaal hangen.
de ene keer meer dan de andere , soms zie je de persoon in beeld niet eens meer.
Er is door T mobile al een check gedaan op de lijn, er is een nieuwe modem geplaatst.
effect heeft het niet gehad, het is eerder slechter geworden !
Ik heb drie tv boxen , een met opname , bij alle drie heb ik storing.
Internet werkt goed.
Al twee keer contact gehad met de klantenservice , er zou een oplossing voor worden gezocht.!!!!!
echter 10 dg later nog niets gehoord.?????????????!!!!!!!!!!!!!!
Zijn er meerdere soorten modems en tv boxen in gebruik bij T mobile?
ik heb namelijk op deze glasvezel aansluiting, eerst Telfort gehad ,oud type met analoog signaal en daarna het nieuwe volledig digitaal zeer goed beeld !!!!!!!!!!!!!
Je zou toch verwachten dat er een oplossing zou moeten worden geregeld.
Het laatste antwoord wat ik kreeg was dat het probleem misschien bij KPN lag ?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Beste antwoord door Brian
Hi @Theo V , ik geef je graag meer informatie! Het gaat hier om een probleem met het TV signaal op een deel van het netwerk en speelt dit dus niet alleen op jouw adres. We werken al samen met de netbeheerder en onze netwerkpartner om deze problemen te verhelpen. Er is op dit moment nog niet bekend wanneer de problemen verholpen zullen zijn maar we doen er alles aan om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen!
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.