Skip to main content

Sinds enkele dagen (vooral overdag) bij diverse zenders haperende beelden (Comedy Central, Net5, Animal Planet e.d.). Dat duurt soms 5-10 seconden dat een zender gewoon qua beeld bevriest. Modem opnieuw gestart een aantal keer, de app opnieuw gestart en zo meer. Maar de klachten blijven. Zowel bij Tv dat via via netwerkkabel verbonden is als TV met Wifi verbinding. Dus T-Mobile, fix dit nou eens...   

Hoi @parkpop65, dank voor dit topic! Ik help je graag verder. Ik begrijp dat je de T-Mobile TV zowel bekabeld als draadloos hebt getest, dank hiervoor. Zou je de app nog eens volledig willen verwijderen en opnieuw downloaden? Mocht dit niet helpen, heb ik gelijk een wat vragen:

  • Werken andere smart apps op de televisie wel goed?
  • Gaat het echt om deze specifieke zenders, of merk je het op alle zenders?
  • Welke versie van de app staat er op jouw televisie?
  • Om welk merk/model televisie gaat het?
  • Welke afstandsbediening gebruik je?
  • Wat is het besturingssysteem van de televisie?
  • Kan je een voorbeeld geven van een moment waarop dit probleem zich afspeelt? Graag een datum, tijd en zender.
  • Is er een andere televisie in huis waarop je de werking kan testen? Zo ja, heb je hier hetzelfde probleem of werkt deze vlekkeloos?

Het is een hele waslijst, maar erg belangrijk voor onze technische dienst. Ik hoop dat het herinstalleren van de app werkt!


Reageer