Sinds enkele dagen (vooral overdag) bij diverse zenders haperende beelden (Comedy Central, Net5, Animal Planet e.d.). Dat duurt soms 5-10 seconden dat een zender gewoon qua beeld bevriest. Modem opnieuw gestart een aantal keer, de app opnieuw gestart en zo meer. Maar de klachten blijven. Zowel bij Tv dat via via netwerkkabel verbonden is als TV met Wifi verbinding. Dus T-Mobile, fix dit nou eens...
Bladzijde 1 / 1
Hoi
- Werken andere smart apps op de televisie wel goed?
- Gaat het echt om deze specifieke zenders, of merk je het op alle zenders?
- Welke versie van de app staat er op jouw televisie?
- Om welk merk/model televisie gaat het?
- Welke afstandsbediening gebruik je?
- Wat is het besturingssysteem van de televisie?
- Kan je een voorbeeld geven van een moment waarop dit probleem zich afspeelt? Graag een datum, tijd en zender.
- Is er een andere televisie in huis waarop je de werking kan testen? Zo ja, heb je hier hetzelfde probleem of werkt deze vlekkeloos?
Het is een hele waslijst, maar erg belangrijk voor onze technische dienst. Ik hoop dat het herinstalleren van de app werkt!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.