Skip to main content

Het beeld blijft vaker hangen/ hapert plus zwart beeld . Erg irritant bij films kijken. Bij de opnames komt dit ook voor. Wat nu.

Hi ​@Odido3, ik wil je hier graag mee verder helpen zodat je zonder onderbrekingen je favoriete films kan bekijken! Kijk je op dit moment via de Mediabox of maak je gebruik van de TV App? Ook ben ik benieuwd of de Mediabox of tv bekabeld is aangesloten. Daarnaast wil ik je vragen of je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel wil zetten. Zo kan ik namelijk met je meekijken en kan ik verder voor je aan de slag! Laat je het me in dit topic weten zodra je de gegevens hebt toegevoegd? 

Heb de gegevens verstuurd

Goeden avond,

Wij hebben nu weer slechter beeld als dat het al was ,

Blokkerig beeld enz,

Nu is er 2x een meting gedaan en blijkt dat er pakket verlies is,

Ik heb de kabel tussen de media converter en het modem eruit gehad en nagekeken en dat gingnaal was goed dus er weer terug tussen geplaatst en heb het modem en de converter herstart( eerst de cobverter en even aan gelaten en daarna het modem weer stroom gegeven),

De internet snelheid was via wifi nog geen 200 mb up en nog geen 100 up voor de reset en na de reset was dat weer netjes 900 down en 950 up,

Bekabeld is dit na de reset 1950 down en 2150 up

Maar toch blijven we het slechte beeld houden

Alvast bedankt

Reageer