Skip to main content

Haperend beeld

  • 17 July 2024
  • 4 reacties
  • 29 Bekeken

Hallo,

Ik heb een Android tv kastje van Odido en mijn beeld haperd altijd. Nu kijk ik nog maar weinig tv maar de keren dat ik wel kijk is het erg vervelend. 

Het is bij zowel live kijken als bij opnames bekijken. Het was voornamelijk vervelend met het afgelopen ek voetbal. 

Reset naar fabrieksinstellingen gedaan, en van de stroom gehad meerdere keren maar dat werkt helaas niet. Ook is de software up te date. 

Wat kan ik nog meer doen? Ik heb alle stappen al doorlopen via de Odido chat. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je het kastje met een kabel op de router aangesloten? Dat is voor stabiliteit aanbevolen.

Heb je het kastje met een kabel op de router aangesloten? Dat is voor stabiliteit aanbevolen.

Jazeker. Ik gebruik hem alleen bekabeld. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hypodermic, ik wil natuurlijk dat je ongestoord tv kunt kijken. Daarom ben ik meteen voor je gaan kijken. Zou je allereerst een volledige powerflip willen uitvoeren? Dan ben ik benieuwd naar je “altijd”, is dit echt altijd of komt het gewoon regelmatig voor? Zou je toevallig een filmpje kunnen maken hiervan? Daarnaast zie ik op dit moment de Mediabox niet bekabeld aangesloten. Op welke poort heb je de Mediabox aangesloten?

 

Powerflip

  1. Haal de stekker van het modem en Media Converter/ONT uit het stopcontact.
  2. Wacht minimaal 10 seconden
    • Sluit eerst je Media converter/ONT weer aan en laat die 30 seconden opstarten. Sluit daarna pas het modem weer aan op de stroom.
  3. Doe de stekker terug in het stopcontact van het modem en laat alles volledig opstarten
  4. Controleer of de verbinding stabiel is.

Ik zal het komend weekend proberen, maar het is inderdaad altijd. 

Maar de stroom is er de afgelopen weken al 2 of 3x af geweest vanwege werkzaamheden in de meterkast. 

Ook weet ik 100% zeker dat het tv kastje wel bekabeld is. Als ik het mij goed herinner op poort 4. 

Reageer