Skip to main content

Hoi Odido, we zijn nu een aantal weken overgestapt van KPN naar Odido en ik moet zeggen dat het enorm tegenvalt. Eerst elke keer gedoe met geluid (zelfs bij 100 hoorde je nog amper iets), daarnaast regelmatig geen verbinding en nu ook dat het beeld enorm hapert: https://we.tl/t-i5HKbbq4Nw

Wat kunnen we aan het haperende beeld doen?

Hoe kijk je tv. Met een mediabox? Zit deze met een kabel aan de router aangesloten. Dat is een eerste sterke aanbeveling. 


Hoi Eric, we hebben draadloos, net als we bij kpn hadden en daar hadden we nooit haperend beeld. Er is ook geen mogelijkheid om een draad te leggen. Wat zijn andere opties?


Hoi @Heeringa, handig dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie je graag genieten van vloeiend beeld! Net als Eric vermoed ook ik dat het niet lekker gaat met de internetverbinding die je TV ontvangt. Als je het niet lukt om de Mediabox bekabeld op het modem aan te sluiten, zou je de Mediabox dan wel bekabeld kunnen aansluiten op het Wifi-punt als deze in de buurt staat? Lukt het je anders om het modem niet per sé bij de TV te plaatsen, maar wel op te schuiven richting de TV of de woonkamer? 

Mocht dit allemaal niet mogelijk zijn, zou je dan puur bij wijze van test de Mediabox direct kunnen aansluiten op het modem? Zo weten we snel of het aan de internetverbinding ligt en we hier nog een andere oplossing voor moeten verzinnen, of dat het toch aan de Mediabox zelf blijkt te liggen.

Ik ben benieuwd, ik duik hier graag met je in!


Reageer