Skip to main content

Hallo,

sinds enkele dagen heb ik via de amino tv box last van “haperend” beeld. Dit probleem is op, voor zover ik kan beoordelen, alle zenders. Het beeld lijkt steeds even te pauzeren en loopt daarna weer verder. Dit is natuurlijk geen manier van tv kijken.

Intussen al meerdere malen de stekkers en kabels van de apparatuur uit het stopcontact gehaald en na een minuutje weer terug in het stopcontact gedaan. 
Het probleem lijkt dan even opgelost, maar komt dan snel weer terug.

Ik zou hiervoor graag een definitieve oplossing zien. Het is natuurlijk raar dat dit probleem ineens ontstaat zonder dat er bij ons in huis iets is gewijzigd wat hier invloed op zou kunnen hebben.

 

Met vriendelijke groet,

 

Wesly

Woon je toevallig in regio zuid/west brabant? Daar is namelijk sinds vrijdag de 18e elke avond tussen 18:00 en 00:00 een grote netwerk storing/overbelasting plaatst waardoor zowel het internet als de TV hapert.

Zie de volgende thread


Mocht je in die regio wonen, dan heb je namelijk hoogstwaarschijnlijk van dezelfde storing last.


Hey @Sprundel79, welkom op onze Community!

Er is inderdaad iets aan de hand in jouw gebied. Op dit moment zijn we dit nog aan het onderzoeken. Ik heb je meegenomen in het onderzoek, zodra we meer weten laten we het weten in het hoofdtopic:  

 

 

 

Hoi, 

 

Bedankt voor de reactie.

Het klopt, ik woon in deze regio.

Is er wellicht al duidelijk wanneer dit opgelost gaat zijn?


Hey @Sprundel79, welkom op onze Community!

Er is inderdaad iets aan de hand in jouw gebied. Op dit moment zijn we dit nog aan het onderzoeken. Ik heb je meegenomen in het onderzoek, zodra we meer weten laten we het weten in het hoofdtopic:  

 

 


Reageer