Skip to main content

Toen ik net mijn laptop afsloot om de laatste 10 minuten van Real Madrid op mijn telefoon te kijken werkte dit niet. Ik kreeg de mededeling dat ik sport en film 1 maar op 1 apparaat tegelijk af kan spelen. Het zou wel prettig zijn als zaken gewoon werken zoals het hoort. Je logt het ene uit, om in het andere verder te gaan. Kan iemand van T-Mobile mij uitleggen waarom het verversen niet direct werkt? 

Hallo @bharskamp 

Kan het niet zo zijn dat je op de laptop niet goed was uitgelogd door bijvoorbeeld gewoon meteen de laptop te sluiten? Dan kan het voorkomen dat je niet meteen ergens anders kan inloggen.

Overkomt mij ook wel eens..


Volgens mijn laptop in ieder geval niet. 


Hoi @bharskamp, dit gebeurt alleen wanneer je op het andere apparaat niet goed uitgelogd bent. Je kunt immers niet op meer dan drie apparaten tegelijk Ziggo Sport streamen. Kan het zijn dat je op andere apparaten nog ingelogd was/bent ten tijde van de overschakeling naar jouw telefoon? 


Nee helaas Jason,  ik heb netjes uitgelogd en keek maar op 1 apparaat naar de uitzending. Er werd dus maar 1 x Ziggo sport gekeken in huis. 


@bharskamp Hmm dat is dan wel vreemd inderdaad, het kan om een tijdelijke bug gaan natuurlijk, maar zeker zaak om dit uit te pluizen. Je gaf in je eerste reactie aan dat het ook Film1 betrof: wanneer je ergens nog op Film1 via TV Anywhere ingelogd bent, zou dit de boel kunnen blokkeren, maar alleen wanneer het maximum aantal streams bereikt is. 

Ik kan bij de technische dienst voor je navragen welke apparaten momenteel nog ingelogd zijn, dat is geen probleem. Kun je bij wijze van test eens naar TV Anywhere in je browser gaan op een laptop/PC en dan de app openen op je smartphone? Als er weer een errormelding komt, weet je dat er ergens nog twee apparaten ingelogd zijn (wellicht browsersessies die niet goed afgesloten zijn).


Film 1 heb ik niet, maar in de WIKI praten ze erover dat Ziggo en Film 1 maar op 1 apparaat tegelijk werkt.

Ik heb het getest in mijn browser van de laptop. Dan kom ik in Ziggo sport, maar niet in de telefoon. Als ik echt handmatig uitlog kom ik er wel in. Hoor graag welke het nog meer ingelogd is. En of ik die niet gewoon allemaal tegelijk eruit kan gooien. Mijn TV druk ik gewoon uit, uitloggen lijkt me iets overdreven. En dat is niet de browser applicatie die dan aan staat. 


@bharskamp Waar lees je dit precies in de Wiki? Ik zie dat hier bijvoorbeeld niet terug:

Kun je een screenshot maken van die specifieke pagina/informatie? Dan passen we dat meteen aan!

Je kunt overigens ook zelf de apparaten uitloggen, dit kun je oplossen door in te loggen in het hoofdaccount en dan de losse devices uit te loggen. Volg onderstaand stappenplan en het zou weer moeten werken:

Hoe doe ik dat?
Stap 1: Ga naar het Menu
Stap 2: Klik op Settings / Instellingen



Stap 3: Klik op uitloggen / Log Out

 

Mocht het onverhoopt aanblijven, laat het me weten. Dan pak ik het op en zorg ervoor dat het opgelost wordt door de specialisten. Een prachtig weekend toegewenst!