Skip to main content

Vandaag zijn we overgestapt van Ziggo naar Odido. Alles werkt wel zo’n beetje, maar de gebruiksvriendelijkheid van de TV app laat in vergelijking met de Ziggo Next nogal wat te wensen over op onze LG Olded smart TV. Zo is het onduidelijk hoe je bepaalde functies kunt gebruiken. Waarom ontbreekt een overzichtelijke handleiding ?! Het is ons bijvoorbeeld totaal niet duidelijk hoe je bij het terugkijken van opnames op verschillende snelheden vooruit en terug kunt spoelen. 

Hoe langer je het voor of achteruit spoel knopje ingedrukt houdt hoe sneller hij gaat. Maar verwacht niet hetzelfde als bij Ziggo

Hi ​@Jdbigg, goede vraag en van harte welkom! Dank ​@helga59-356 voor de aanvulling. De Odido TV app werkt hetzelfde als onze Mediabox, alleen dan met je eigen afstandsbediening. De handleiding hiervan kan je hier vinden. Ook staat er een uitleg op onze website. Heb je andere vragen, stel deze dan gerust!

Dank voor de informatie, we gaan het zien. Qua vooruit spoelen, wat we veel doen om reclameblokken in opgenomen films te skippen, is Odido een flinke achteruitgang. Hopelijk valt er ook nog wat positiefs te ervaren….

Mijn voordeel van Odido ten opzichte van Ziggo. Is dat ik Odido overal in Europa kan ontvangen

Als je veel reist kan dat idd een voordeel zijn. Op reis kijk ik zelf geen TV, hoogstens een keer het journaal via BVN.

Reageer