Skip to main content

Zyxel versterkers vervangen voor DECO. Alles werkt prima. Behalve de TV zie ik nu. Krijg in scherm melding Guest mode en krijg geen zenders meer te zien. De TV Box is met kabel aangesloten. Hoe kom ik van de guest mode melding af?

Hi ​@Ferry67, staat het gastnetwerk inderdaad aan? Zo ja, heb je deze al eens uitgezet?

Via de Deco-app:

  1. Open de Deco-app op je smartphone.
  2. Log in met je Deco-account (als je nog niet bent ingelogd).
  3. Klik onderaan op de "Meer" (meestal drie stippen of instellingenpictogram).
  4. Selecteer "Gastnetwerk" in het menu.
  5. Je ziet een optie voor het Gastnetwerk dat momenteel actief is.
  6. Zet de schakelaar voor het Gastnetwerk uit om het uit te schakelen.
  7. Sla de instellingen op en herstart je netwerkapparaten voor de zekerheid.

Via de webversie:

  1. Open een webbrowser en ga naar het IP-adres van je Deco-router. Dit is meestal 192.168.68.1 of http://m.deco.network.
  2. Log in met je Deco-account.
  3. Zoek in de instellingen naar de "Gastnetwerk" optie.
  4. Zet het Gastnetwerk uit of pas de instellingen aan zoals gewenst.
  5. Sla de wijzigingen op.

Ik ben benieuwd!


Hi ​@Ferry67, staat het gastnetwerk inderdaad aan? Zo ja, heb je deze al eens uitgezet?

Via de Deco-app:

  1. Open de Deco-app op je smartphone.
  2. Log in met je Deco-account (als je nog niet bent ingelogd).
  3. Klik onderaan op de "Meer" (meestal drie stippen of instellingenpictogram).
  4. Selecteer "Gastnetwerk" in het menu.
  5. Je ziet een optie voor het Gastnetwerk dat momenteel actief is.
  6. Zet de schakelaar voor het Gastnetwerk uit om het uit te schakelen.
  7. Sla de instellingen op en herstart je netwerkapparaten voor de zekerheid.

Via de webversie:

  1. Open een webbrowser en ga naar het IP-adres van je Deco-router. Dit is meestal 192.168.68.1 of http://m.deco.network.
  2. Log in met je Deco-account.
  3. Zoek in de instellingen naar de "Gastnetwerk" optie.
  4. Zet het Gastnetwerk uit of pas de instellingen aan zoals gewenst.
  5. Sla de wijzigingen op.

Ik ben benieuwd!

@Cheyenne van Odido Dank je Cheyenne voor je hulp. Ik ben een weekend bezig geweest maar het hele netwerk en Zyxel router waren van slag. Slechte wifi en boven helemaal geen wifi meer. Ik heb de DECO apparaten weer ingepakt en retour gestuurd. Besloten om een extra access point van Zyxel aan te schaffen.


Reageer