Hi,
Ik heb een steeds terugkomend probleem met mijn Mediabox.
Onlangs mijn oude tv box in mogen ruilen voor de nieuwe Mediabox. Als alles werkt is het een prima ding! In het begin alles okee, echter de laatste weken dagelijks steeds dezelfde storing in de weergave van zenders. Een groen storend beeld (ik noem het even 'groene ruis') ipv de zender wordt weergegeven als ik de tv aanzet om tv te gaan kijken. Dit ook in de app van NPO start: als ik daar een programma start, begint het altijd met 2 advertenties/reclames, waarvan het geluid te horen is, maar het beeld te zien is als groene ruis.

De oplossing is om even de stekker uit de mediabox te halen en opnieuw erin doen. De Mediabox start dan helemaal opnieuw op en daarna is alles weer normaal (voor even). Maar dit doe ik onderhand minimaal 2x per dag. Eigen onderzoek sluit een storing van de tv uit (gameconsoles werken wel normaal, als ook andere bronnen) als ook die van de internetverbinding (is stabiel). Vermoed dus dat het aan de Mediabox ligt, ook omdat het probleem verholpen is nadat hij even stroomloos is geweest. Is deze storing bij jullie bekend? En kan ik een verzoek doen om de Mediabox om te ruilen voor een ander exemplaar?