Hoi @ipm80,
Dit ligt niet aan jou. Op het moment dat je overstapt van DSL naar glasvezel, moet er ook iets aangepast worden op de TV-box door Odido. Dat is blijkbaar nog niet gebeurd. Wacht even op een reactie van een moderator. Ze reageren hier vanzelf en kunnen dit voor je regelen.
Hi @ipm80, Guidion komt de installatie doen op 22-08. Dan moet het automatisch gebeuren nadat het goedgekeurd is door Guidion. Voor nu heb ik een ticket ingeschoten zodat de technische dienst hem handmatig omzet naar Glasvezel. Hopelijk kunnen ze dit snel fixen voor je!
Aha, dank voor jullie input. Was handig geweest als ik dat ergens (op voorhand) terug kon vinden. Aansluiten is een kleine moeite, maar dan werkt nog niet alles.
Inmiddels weet ik dat binnen mijn familie nog meer klachten zijn over de TV en glasvezel.
@Tommie van Odido het is dus wel mogelijk dat de Amino werkt met glasvezel, maar dan moet Odido nog iets aanpassen? Het is mij ook nog niet duidelijk of dit door de technische dienst van Odido op afstand kan, waardoor Guidion dan niets hoeft te doen.
Wij kunnen dit op een afstandje doen @ipm80!
Dat zou fantastisch zijn!
Inmiddels werkt de TV weer en kunnen we zeggen dat we 100% over zijn op Glasvezel.
Bedankt!
Ah top, fijn om te horen @ipm80!