Skip to main content

Als ik op de gids toets druk krijg ik een overzicht van alle zenders te zien. Dat was met de oude instellingen, in T-Mobilethuis tijd, anders dan liet het je favoriete (mijn zenders) zien.

Nu is het knudde dat je dat niet fatsoenlijk kan instellen.

De gids toets zou alleen de zenders moeten laten zien de je gekozen hebt.

Is daar een oplossing voor?

Hoi @Roesjka,

Ja, daar is een oplossing voor. Heb je al wat zenders toegevoegd aan je favorieten? Ga dan in het menu naar Account > Profielen en klik je profiel aan. Daar staat iets als ‘Activeer favorieten’ (de exacte termen kunnen iets verschillen. Ik heb even geen TV-box met de juiste firmware beschikbaar). Nu zou je alleen je favoriete zenders moeten zien. Lukt het zo?


Hoi @Roesjka, je kunt ook op onze website gemakkelijk checken hoe je jouw Favorieten instelt. Eigenlijk zegt @TMTV alles al dus dit is een beetje dubbel, maar mocht het lijstje daar handiger zijn: Favorietenlijst instellen| Odido

 

Kijk je naar je favoriete zender? Stel ‘m in als favoriet. Druk op de rode knop  van je afstandsbediening en je komt in een menu. Kies dan Voeg toe aan favorieten.

 

Je kan in 1 keer meerdere favorieten toevoegen of verwijderen. Open het TV menu door te drukken op de Menu-knop op je afstandsbediening. Ga dan naar Account en kies Mijn Zenders.

Kies de zenders die je wil toevoegen of verwijderen en klik het hartjes-icoon aan. Druk op OK om de zender toe te voegen of te verwijderen.

Account


Jullie allemaal bedankt . Ik zag pas vandaag de antwoorden, direct uitgeprobeerd en het werkt nu weer als van ouds.

 

Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden. 😍

 

Hoi @Roesjka,

Ja, daar is een oplossing voor. Heb je al wat zenders toegevoegd aan je favorieten? Ga dan in het menu naar Account > Profielen en klik je profiel aan. Daar staat iets als ‘Activeer favorieten’ (de exacte termen kunnen iets verschillen. Ik heb even geen TV-box met de juiste firmware beschikbaar). Nu zou je alleen je favoriete zenders moeten zien. Lukt het zo?

 


Dat is heel erg mooi om te lezen @Roesjka, bedankt voor de update! 😁


Reageer