Skip to main content
Beantwoord

gids doet t niet via ab


Toon eerste reactie

32 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 21 augustus 2024

Hi @Tabasco69, de technische dienst heeft een blik geworpen maar er zijn geen opgeslagen opnames. Ze kunnen het dan ook niet controleren. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 21 augustus 2024

Goedemorgen 

Nou die zijn er dus wel daar ik deze wel heb en had 

Soms heb ik even het geluk dat ik er  wel even in kan en zie ik opnames staan,bv Urk of wat films die ik had opgenomen 

Maar dat is sporadisch.

Vandaag weer niet


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 21 augustus 2024

Ik heb nu zelf gekeken en zie inderdaad de opnames er nu wel tussen staan @Tabasco69, er was gister een probleem met het inzien van opnames. Ik heb hem meteen weer doorgezet naar de collega van de technische dienst die hem gesloten heeft. Hij zal het ticket heropenen en opnieuw onderzoeken. Mijn excuses!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 27 augustus 2024

Nog steeds geen verbetering of verandering vanaf deze kant, opnames niet te zien en afstandsbediening gebruiken om apps te openen lukt ook nog steeds niet.

Erg jammer 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 27 augustus 2024

@Tabasco69 Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Ik kan zelf nog geen update inzien, maar ben hier gelijk voor je achteraan gegaan. Zodra ik meer weet, laat ik het je gelijk weten. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak en ontzettend bedankt voor je geduld! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 9 september 2024

Nou het is eindelijk opgelost 

Dus kan ik alles gebruiken 

Zou fijn zijn als de 2 maanden waar ik geen gebruik van kon maken maar wel voor moest betalen,opname pakket,zoals afgesproken gecompenseerd wordt door jullie 

 

Gr Sebastiaan 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4414 reacties
  • 10 september 2024

@Tabasco69 Ik ben superblij om te lezen dat het probleem eindelijk is opgelost en je weer kan genieten van Opnemen zoals het hoort! 😀

Ik heb meteen de vergoeding voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit automatisch en dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen