Skip to main content

Sinds aantal dagen werkt de gids niet 

Erg irritant 

Ook na harde reset niet 

Hi @Tabasco69, de technische dienst heeft een blik geworpen maar er zijn geen opgeslagen opnames. Ze kunnen het dan ook niet controleren. 

Goedemorgen 

Nou die zijn er dus wel daar ik deze wel heb en had 

Soms heb ik even het geluk dat ik er  wel even in kan en zie ik opnames staan,bv Urk of wat films die ik had opgenomen 

Maar dat is sporadisch.

Vandaag weer niet

Ik heb nu zelf gekeken en zie inderdaad de opnames er nu wel tussen staan @Tabasco69, er was gister een probleem met het inzien van opnames. Ik heb hem meteen weer doorgezet naar de collega van de technische dienst die hem gesloten heeft. Hij zal het ticket heropenen en opnieuw onderzoeken. Mijn excuses!

Nog steeds geen verbetering of verandering vanaf deze kant, opnames niet te zien en afstandsbediening gebruiken om apps te openen lukt ook nog steeds niet.

Erg jammer 

@Tabasco69 Goed dat je hier nogmaals over aan de bel trekt. Ik kan zelf nog geen update inzien, maar ben hier gelijk voor je achteraan gegaan. Zodra ik meer weet, laat ik het je gelijk weten. Mijn oprechte excuses voor dit ongemak en ontzettend bedankt voor je geduld! 

Nou het is eindelijk opgelost 

Dus kan ik alles gebruiken 

Zou fijn zijn als de 2 maanden waar ik geen gebruik van kon maken maar wel voor moest betalen,opname pakket,zoals afgesproken gecompenseerd wordt door jullie 

Gr Sebastiaan 

@Tabasco69 Ik ben superblij om te lezen dat het probleem eindelijk is opgelost en je weer kan genieten van Opnemen zoals het hoort! 😀

Ik heb meteen de vergoeding voor je in het systeem gezet. Het systeem berekent dit automatisch en dit bedrag zal worden verrekend met een volgende factuur. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over. 

Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag! 

Reageer