Hi @Tabasco69, werkt alleen de knop van de gids niet op de afstandsbediening, of zijn er ook andere knoppen die niet werken? En kan je de gids wel via het menu bereiken? Mocht je de gids op deze manier nog wel kunnen bereiken dan vermoed ik dat het echt aan de afstandsbediening ligt. Ik stuur dan graag een nieuwe afstandsbediening naar je toe!
Hi @Tabasco69, dan vermoed ik dat het echt aan de afstandsbediening zelf ligt. Ik heb gelijk een nieuwe naar je toe gestuurd! Deze wordt met een brievenbuspakketje naar je toe gestuurd. Zodra deze binnen is, hoef je alleen nog de afstandsbediening opnieuw te koppelen. Dit kan je doen volgens de instructies in het volgende topic:
Nu wil ik opgenomen programma kijken zegt hij dat ik geen verbinding heb met internet terwijl de kabel er in zit..en toch wil hij dat ik het via wifi verbinding maak,dus moet de kabel eruit zegt de modem,en dan heb ik zwart beeld en kan ik geen verbinding maken met wifi
@Tabasco69 Goed dat je dit gelijk weer laat weten. Ik help je graag verder bij het vinden van een blijvend werkende oplossing!
Doen de knoppen van de afstandsbediening het nog steeds wel allemaal?
In het systeem krijg ik een melding dat het verschil tussen de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) teveel verschilt met de WAN uptime (het signaal wat binnenkomt) van het modem. Dit heeft uiteraard ook invloed op het signaal naar de TV.
Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in de plannen. Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen!
Hey @Tabasco69, de monteur heeft een ticket voor onze technische dienst ingeschoten. Zij zullen het verder voor je oppakken! Hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden en oplossen.
Dit krijg ik dan weer te zien, terwijl ik gewoon tv verbinding heb en ook de ethernet kabel er in zit en het ook aangegeven wordt verders We zien ook geen info meer bij programmas wat er uitgezonden wordt enz.
@Tabasco69 Je kan inderdaad Cloud Opnemen uitzetten in je abonnement. Dit kan je doen in Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Dit is echter wel met een maand opzegtermijn. Uiteraard kunnen we dit ook zo laten staan en dan vergoeden we de kosten voor het Cloud Opnemen achteraf zodra het is opgelost en je weer de opnames kan bekijken.
Als ik op de knoppen van de afstandsbediening druk voor bv gids te openen of apps te openen lukt dat ook nog steeds niet,en Nee dat ligt niet aan de afstandsbediening ik heb al een nieuwe ook gehad
Iets zit er niet goed bij jullie systeem
Zijn nog meer vreemde dingen,bv geluid valt soms weg na switchen van zender ..
Opnames kan ik niet opvragen en zien
Soms opent het menu op de tv ook niet om via die manier apps te openen
Gebeurt het ook als je hem opnieuw koppelt @Tabasco69?
Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen
Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
Dar hebben je collegas ook al een keer gestuurd.Nee dat werkt ook niet.Daarnaast heb ik niet gezegd dat de afstandsbediening het helemaal niet doet alleen bepaalde knoppen doen het niet.hheeft ook niks met de ab te maken maar met het systeem zelf Want als ik wel in de apps kan,gebeurd heel af en toe,en wil bv naar opnames dan wordt er gemeld dat ik geen verbinding met wifi of Internet heb, terwijl ik gewoon tv kijken kan.en de ethernet kabel er ook gewoon inzit,en de tv sws niet via wifi aangesloten heb.
We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen @Tabasco69! Het is ons nog niet gelukt om het specifieke oorzaak te vinden. Onze technische dienst zet het onderzoek voort en ik verwacht dat we je komende week meer kunnen vertellen.
Wij duiken hier voor je in, je hoort komende week meer van ons!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.