Skip to main content
Beantwoord

gids doet t niet via ab


Sinds aantal dagen werkt de gids niet 

Erg irritant 

Ook na harde reset niet 

30 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Tabasco69, werkt alleen de knop van de gids niet op de afstandsbediening, of zijn er ook andere knoppen die niet werken? En kan je de gids wel via het menu bereiken? Mocht je de gids op deze manier nog wel kunnen bereiken dan vermoed ik dat het echt aan de afstandsbediening ligt. Ik stuur dan graag een nieuwe afstandsbediening naar je toe! 

De andere knoppen ook niet, althans gewoon zender opzoek wel

Maar gids,apps en radio knop ineens niet meer

En ik ben pas 2 maanden klant 

Het werkte wel

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Tabasco69, dan vermoed ik dat het echt aan de afstandsbediening zelf ligt. Ik heb gelijk een nieuwe naar je toe gestuurd! Deze wordt met een brievenbuspakketje naar je toe gestuurd. Zodra deze binnen is, hoef je alleen nog de afstandsbediening opnieuw te koppelen. Dit kan je doen volgens de instructies in het volgende topic: 

 

Goeiemiddag 

De nieuwe afstandsbediening heeft hetzelfde verhaal 

Ik kan wel de zenders switchen 

Maar de toetsen radio,gids,tv,apps op de afstandsbediening werken niet

En de toets Netflix op de afstandsbediening weer wel??

Heel apart

Het heeft tot afgelopen week gewoon gewerkt 

 

Reputatie 7
Badge +9

Welke software heb je op de Mediabox en afstandsbediening @Tabasco69

Geen idee .

Ben 2 maanden klant dus neem aan de nieuwste

Android 12 

2.0 4221

4 K tv box

 

O ..nou ik heb de app gereset

Nu doet hij t ineens weer

En vandaag kan ik weer niks openen 

Wat een ellende zeg 

Wordt iig geen verlenging bij odido op deze manier 

Xs4all was wat duurder maar jarenlang nooit problemen gehad 

Nu in een paar maanden tijd wel bij jullie 

Nu wil ik opgenomen programma kijken zegt hij dat ik geen verbinding heb met internet terwijl de kabel er in zit..en toch wil hij dat ik het via wifi verbinding maak,dus moet de kabel eruit zegt de modem,en dan heb ik zwart beeld en kan ik geen verbinding maken met wifi

Wat is dit allemaal?

Reputatie 7
Badge +3

@Tabasco69 Goed dat je dit gelijk weer laat weten. Ik help je graag verder bij het vinden van een blijvend werkende oplossing! 

Doen de knoppen van de afstandsbediening het nog steeds wel allemaal?

In het systeem krijg ik een melding dat het verschil tussen de uptime van het modem (hoelang deze aanstaat) teveel verschilt met de WAN uptime (het signaal wat binnenkomt) van het modem. Dit heeft uiteraard ook invloed op het signaal naar de TV. 

Om dit voor je op te lossen, heb ik meteen een monteur aangestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een link om de afspraak in de plannen. Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Gisteren is Monteur geweest 

Helaas nog niet opgelost,kon gisteren nog wel de opnames terug zien maar vandaag niet meer.

Er is wel een melding naar kpn gemaakt daar er een signaal te hoog binnenkomt via hun systeem ofzo.Dus dat is ook niet goed 

Maar ik denk persoonlijk niet dat het hiermee opgelost gaat worden 

Afstandbediening aps werken vandaag ook weer niet 

Misschien moeten jullie de modem maar is checken 

Ik baal wel want betaal wel voor opnames te bekijken enz 

Kan nu al 2 maanden niks zo

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tabasco69, de monteur heeft een ticket voor onze technische dienst ingeschoten. Zij zullen het verder voor je oppakken! Hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden en oplossen. 

Dit krijg ik dan weer te zien, terwijl ik gewoon tv verbinding heb en ook de ethernet kabel er in zit en het ook aangegeven wordt verders We zien ook geen info meer bij programmas wat er uitgezonden wordt enz.

Kan mijn prijs van abbonement aangepast worden daar ik geen gebruik kan maken van opnames die ik graag wil zien

Is toch 5 euro waard ik niks voor terug krijg 

Ook vandaag is het nog steeds hetzelfde probleem.

Of dat mijn abbonement kosteloos ontbonden kan worden dan ga ik wel weer naar kpn/xs4all daar had ik jarenlang nooit wat.

Odido app blijft zeggen dat ik geen internet heb en niet overschakelen naar wifi wat ik niet doe 

Tv doet het wel gewoon 

Erg irritant dit 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Tabasco69 Je kan inderdaad Cloud Opnemen uitzetten in je abonnement. Dit kan je doen in Mijn Odido: Mijn Odido Internet + TV | Bekijk je facturen of wijzig je abonnement voor thuis. Dit is echter wel met een maand opzegtermijn. Uiteraard kunnen we dit ook zo laten staan en dan vergoeden we de kosten voor het Cloud Opnemen achteraf zodra het is opgelost en je weer de opnames kan bekijken.

Goedemiddag 

Dan laat ik het wel zo en hoop ik dat ik de opgenomen programmas op een dag wel kan bekijken.

En hoop ik dat het achteraf dan gecompenseerd wordt 

Wel vervelend dat dit allemaal zo lang duurt 

Snap dat jullie je best doen,maar dit heb ik niet eerder meegemaakt en bepaald wel mijn keuze na dit jaar bij odido tv/nternet.

Dag zoveel zonder opnames terug kijken 

En afstandbediening waar de apps tv gids enz niet opgevraagd kunnen worden 

Wanneer komt nou een keer de definitieve oplossing 

Of kan ik kosteloos opzeggen want ik heb nu een product wat niet 100 procent werkt 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb nu een ticket specifiek voor de opnames voor je aangemaakt @Tabasco69, hopelijk kunnen ze de oorzaak vinden.

Wat bedoel je precies met: afstandbediening waar de apps tv gids enz niet opgevraagd kunnen worden?

 

Als ik op de knoppen van de afstandsbediening druk voor bv gids te openen of apps te openen lukt dat ook nog steeds niet,en Nee dat ligt niet aan de afstandsbediening ik heb al een nieuwe ook gehad 

Iets zit er niet goed bij jullie systeem 

Zijn nog meer vreemde dingen,bv geluid valt soms weg na switchen van zender ..

Opnames kan ik niet opvragen en zien

Soms opent het menu op de tv ook niet om via die manier apps te openen 

Snap ook niet waarom dit allemaal zo lang duurt 

Ben er helemaal klaar mee inmiddels 

Reputatie 7
Badge +9

Gebeurt het ook als je hem opnieuw koppelt @Tabasco69?

Afstandsbediening ontkoppelen & koppelen

  • Wil je de afstandsbediening ontkoppelen van de Mediabox? Druk dan tegelijk op [OK] en [Volume omlaag] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.
  • Wil je de afstandsbediening weer koppelen? Druk dan tegelijk op [OK] en [Thuis] en houd de knoppen minimaal 3 seconden ingedrukt.

 

Dar hebben je collegas ook al een keer gestuurd.Nee dat werkt ook niet.Daarnaast heb ik niet gezegd dat de afstandsbediening het helemaal niet doet alleen bepaalde knoppen doen het niet.hheeft ook niks met de ab te maken maar met het systeem zelf Want als ik wel in de apps kan,gebeurd heel af en toe,en wil bv naar opnames dan wordt er gemeld dat ik geen verbinding met wifi of Internet heb, terwijl ik gewoon tv kijken kan.en de ethernet kabel er ook gewoon inzit,en de tv sws niet via wifi aangesloten heb.

 

Nog steeds geen oplossing nog steeds geen opnames die ik terug kan zien.…

Ook via afstandbediening kan ik de apps niet openen.

Ook zou kpn iets aanpassen nadat jullie een melding hadden gedaan na het bezoek hier thuis,ook nog geen terugkoppeling over gehad.

Hoe lang gaat dit allemaal nog duren????????

Reputatie 7
Badge +4

We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen @Tabasco69! Het is ons nog niet gelukt om het specifieke oorzaak te vinden. Onze technische dienst zet het onderzoek voort en ik verwacht dat we je komende week meer kunnen vertellen.

Wij duiken hier voor je in, je hoort komende week meer van ons!

Nu krijg ik net ineens een email van jullie dat het probleem opgelost is 

Nou dus niet,werkt nog steeds niet 

Beetje vervelend wordt het nu.

 

Reageer