Welkom op onze community! @Prigters
Goed dat je dit aangeeft. Ik kan mij voorstellen dat dit niet fijn is.
Weet je toevallig/had je de mogelijkheid om te testen of dit ook op een ander apparaat voorkomt?
Daarnaast ben ik benieuwd of dit sindsdien nog is voorgevallen. Zo ja, wil je mij dan ook laten weten welk programma en op welk tijdstop?
Ik wacht jouw terugkoppeling rustig af. Als je mij de volgende informatie alvast meestuurt in je volgende bericht, kan ik gelijk met je meekijken!
- Welk merk/type TV heb je?
- Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
- Wat is de softwareversie van de TV?
- Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
- Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de TV Box)?
- Ben je verbonden met een Odido voor Thuis netwerk?