Skip to main content

Op dit moment heb ik al bijna 2 weken zeer weinig TV. Alleen de NPO zenders, de overige zenders zijn zwart en stil, geven wel de infobalk aan. Heb al meerdere keren contact gehad wat zeer moeizaam verloopt.

 

Waarom is er over deze storing weinig tot niks te vinden?

 

De TV box, het modem en de glasvezelconverter zijn meermaals gereset. Op dit moment doe ik dat elke dag…

 

Als enige oplossing geven ze de TV anywhere app, slechte oplossing…. Heb je een mooie grote TV aan de muur hangen, maar moet je op je mobiel tv kijken door storing die echt schandalig lang duurt!! Streamen via de APP gaat ook niet vlekkeloos, valt regelmatig uit.

 

Waar gaat het mis?

Hi @MartijnDalebout, excuses voor de onduidelijk, ik geef je graag meer informatie. Er is geen algemene storing wat betreft TV maar er lijkt een kleine groep klanten te zijn die dit specifieke probleem ervaart. Ik zet jouw melding door naar onze technische dienst en we gaan er mee aan de slag!


Reageer