Beantwoord
Gerefurbishde Interactieve TV-Box
Volgens mij heb ik een oude interactive box van t mobile gekregen.
Er zat een sticker op de box en met poetsen geen dexsticker er af en zat er een beschading onder.
Die beschadiging hoort hier niet te zitten. Er was met zwarte viltstif over heen gekrast.
Dus hoe krijg ik nu een nieuwe. Heb deze pas sinds augustus.
Er zat een sticker op de box en met poetsen geen dexsticker er af en zat er een beschading onder.
Die beschadiging hoort hier niet te zitten. Er was met zwarte viltstif over heen gekrast.
Dus hoe krijg ik nu een nieuwe. Heb deze pas sinds augustus.
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo Karel,
Wat vervelend, zou je eens een foto kunnen plaatsen ?
De SetTopBox van T-Mobile krijg je in bruikleen. Dit betekend dat bij het einde van het contact alle spullen retour gaan en vervolgens word gerefurbished om naar de volgende klant te gaan. normaal gesproken moet de settopbox dus in goede staat bij je aankomen. Hij werkt verder wel prima ?
Bekijk origineelWat vervelend, zou je eens een foto kunnen plaatsen ?
De SetTopBox van T-Mobile krijg je in bruikleen. Dit betekend dat bij het einde van het contact alle spullen retour gaan en vervolgens word gerefurbished om naar de volgende klant te gaan. normaal gesproken moet de settopbox dus in goede staat bij je aankomen. Hij werkt verder wel prima ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.