Skip to main content

Luxeprobleem, I know. Ik zit momenteel op La Réunion (Frankrijk) en ik kan geen gebruik maken van live tv in de app.

Ondanks dat dit eiland ver weg in de Indische Oceaan ligt, is het (al klinkt het raar) onderdeel van de Europese Unie.

Data komt hier gewoon uit mijn standaard bundel want het is Frankrijk, maar bij live-tv krijg ik de melding dat ik niet in een geografische locatie met copyright ben.

Ga eens naar https://www.whatsmyip.org/ en plaats je IP adres eens, laat het laatste gedeelte vallen, dus bv. 1.2.3.4 (dan alleen 1.2.3) dan kan een medewerker in de aanverwante DB kijken.

Hi @JRRM, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft, ik ben benieuwd hoe nu de vork precies in de steel zit. Kan je mij iets meer informatie geven? Probeer je via een tv te kijken of gaat het om de app op een mobiel? Maak je gebruik van 4g of zit je op een (gast)netwerk van een accommodatie?

Probleem lijkt opgelost te zijn na het uit- en opnieuw inschakelen van de telefoon. Via de 4G verbinding en de app werkt de live tv weer.

Dan wordt het gastennetwerk wifi IP systeem gezien als non EU. Via 4G verloopt het dataverkeer weer via NL en krijg je een Odido IP adres.

Reageer