Hi all,
Sinds enkele dagen een nieuwe TV in huis.
Nu valt met tussenpozen het geluid eventjes uit (paar seconden).
Soms één a twee keer per uur, maar ook drie/vier keer binnen 15 minuten.
Tevens valt me op dat af-en-toe een “tik” hoorbaar is (paar keer per uur).
Setup:
TV : Samsung Neo QLED 65QN95A (is inclusief One Connect)
Soundbar : Samsung HW-N650
TV Box : Entone Amulet 515b (Vodafone)
Modem : Zyxel T-50
Aansluiting:
Modem → TV Box : FTP
Modem → TV (One Connect) : FTP
TV Box → TV (One Connect) : HDMI
TV (One Connect) → Soundbar : HDMI
TV (One Connect) → Soundbar : Optische kabel (overbodig?)
Géén idee waar het aan zou kunnen liggen!
Bij mijn vorige TV geen probleem (Samsung UE55JS8000)
Mijn grote “vriend” Google geeft aan dat dit probleem vaker voorkomt (QLED?)
Ik zie dit euvel ook besproken worden bij andere providers (KPN, Ziggo), maar een oplossing zie ik nergens.
Iemand ook maar enig idee hoe dit op te lossen?
Ben best wel bereid om wat stappen te doorlopen (TV is nieuw, geen updates beschikbaar, TV Box is volledig herstart, misschien kabels vervangen).
Daarnaast de vraag of dit nu vanuit de providers komt (T-Mobile, Ziggo, KPN) of vanuit Samsung?
Oh ja … ervaar het bij interactieve TV
(vooralsnog niet geprobeerd bij Viaplay, Prime, Netflix en HBO Max)
Ik hoor graag van jullie!